شهردار ایذه گفت: تمام توان شهرداری در جهت مبارزه با ویروس کرونا بکار گرفته می‌شود تا با تبلیغات گسترده از عادی انگاری مردم جلوگیری به عمل آید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، علیرضا ره شهردار ایذه گفت: تمامی تابلوهای شهر در اختیار ستاد مبارزه با کرونا قرار می‌گیرد تا با تبلیغات گسترده از عادی پنداری مردم نسبت به کرونا جلوگیری شود و در بحث ضدعفونی محل‌های تزریق واکسن، شهرداری همکاری لازم را داشته و دارد تا از مبتلا شدن مراجعه کنندگان به این بیماری جلوگیری شود.

او در ادامه افزود: تمامی پارک‌ها و تفرجگاه‌های شهری در این ایام تعطیل می‌شوند تا از انتشار این ویروس جلوگیری شود.

ره بیان داشت: روزانه ۸۰کیسه‌ زباله در بیمارستان غیرعفونی شده و تحویل ماشین‌های شهرداری برای انتقال به سایت زباله داده می‌شود و تعداد ۲۰۰ کیسه زباله در بخش خصوصی تولید می‌شود که معلوم‌نیست در چه محلی دفع یا رهاسازی می‌شوند.

شهردار ایذه با انتقاد از پیمانکار زباله‌های عفونی بخش خصوصی شهرستان، تصریح کرد: حل این موضوع نیازمند هماهنگی شبکه بهداشت و درمان، نظام پزشکی و شهرداری است که برای سلامت شهروندان شهرداری آمادگی همکاری لازم را دارد.

این مقام مسئول با اشاره به ممنوعیت برگزاری مراسم‌ها در فضای بسته، گفت: درب ورودی آرامستان‌های ایذه در روز پنجشنبه بسته خواهد بود و از مردم درخواست می‌کنیم از تردد غیرضروری بپرهیزند.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.