گروه‌های فلسطینی اعلام کردند تا زمان پایان حملات به فلسطینیان در کرانه باختری و قدس و محاصره غزه، فعالیت‌های مردمی ادامه خواهد داشت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، وبسایت مرکز اطلاع رسانی فلسطین گزارش داد گروه‌های ملی و اسلامی فلسطینی در کنفرانسی مطبوعاتی که امروز یکشنبه در اردوگاه ملکه در شرق غزه برگزار شد، اعلام کردند تا زمان پایان حملات به فلسطینیان در کرانه باختری و قدس و محاصره غزه به فعالیت‌های مردمی در نوار غزه ادامه خواهند داد و این فعالیت‌های مردمی بر اساس برنامه پیش خواهد رفت.

آن‌ها از فلسطینیان خواستند تا طبق برنامه‌ای که اعلام کرده اند، عمل کنند.

این گروه‌ها افزودند: ادامه محاصره نوار غزه را نخواهیم پذیرفت و تا زمانی که رژیم اشغالگر دست از کرانه باختری و قدس بر ندارد و محاصره غزه را متوقف نکند، فعالیت‌های مردمی ادامه خواهد داشت.

گروه‌های فلسطینی رژیم اشغالگر را مسئول توقف و ممانعت از بازسازی غزه و مسئول محاصره و محرومیت فلسطینیان ساکن در آن از دسترسی به جهان برای تامین زندگی شایسته قلمداد کردند.

این گروه‌ها تجاوزگری‌های دیشب رژیم صهیونیستی را به غزه مردود شمردند و خواستار اهدای کمک‌های مردمی فلسطینیان به غزه، بیتا و کفر قدوم و گسترش درگیری‌ها در سراسر کرانه باختری شدند.

گروه‌های فلسطینی همچنین اعلام کردند: ما به جهان و میانجیگران می‌گوئیم که غزه بخشی از فلسطین است و هیچ کس قادر نخواهد بود آن را از سرزمین اصلی و ملت فلسطین جدا کند. ما نمی‌پذیریم که این منطقه همچنان در محاصره و در معرض باج خواهی باشد. اگر آن‌ها خواهان ثبات در کل منطقه هستند، باید برای پایان دادن به بحران انسانی در غزه تلاش کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار