تیم‌های ملی فوتبال ساحلی امارات و موزامبیک در مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در دومین دیدار مرحله گروهی مسابقات جام جهانی فوتبال ساحلی ۲۰۲۱ روسیه، تیم‌های ملی فوتبال ساحلی آقایان امارات و موزامبیک به مصاف یکدیگر رفتند.

در بخش نخست این دیدار، "فیگو" توانست در دقیقه ۷:۰۷ گل اول تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک را از روی نقطه پنالتی به ثمر برساند. "حسن" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی امارات توانست در دقیقه ۴:۰۶ گل تساوی بخش تیمش را به ثمر برساند. بخش نخست این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

در بخش دوم این دیدار، "فیگو" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک توانست در دقیقه ۳:۴۸ گل دوم خود و تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی امارات کند. بخش دوم این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک به پایان رسید.

در بخش سوم این دیدار، "فیگو" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک توانست در دقیقه ۸:۱۳ گل سوم خود و تیمش را به ثمر برساند. "ولید سالم" بازیکن تیم ملی فوتبال ساحلی امارات با دریافت کارت قرمز، از زمین بازی اخراج شد. در دقیقه ۳:۱۰ "فیگو" توانست گل چهارم خود و تیمش را وارد دروازه تیم ملی فوتبال ساحلی امارات کند. در ثانیه‌های آخر این دیدار در بخش سوم "احمد سالم" گل دوم تیم ملی فوتبال ساحلی امارات را به ثمر رساند. این دیدار در نهایت با نتیجه ۴ بر ۲ به نفع تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک به اتمام رسید.

امارات - موزامبیک

پیروزی تیم ملی فوتبال ساحلی موزامبیک در دومین بازی مرحله گروهی


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار