نماینده مردم کهگیلویه از خرید ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات پزشکی برای بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، حجت الاسلام سید محمد موحد نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی از خرید و اهدای ۴۰ میلیارد ریال تجهیزات برای بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت از سوی هیات امنای صرفه جویی ارزی در معالجه بیماران خبر داد و گفت: این تجهیزات به استان ارسال شده است.
 
حجت الاسلام سید محمد موحد این تجهیزات را شامل ۲ دستگاه ونتیلاتور پرتابل، پالس اکسی متر، ویلچر مکانیکی بزرگسال، ۱۰ دستگاه مانیتور بد ساید، ۱۰ دستگاه تخت ICU و CCU الکتریکی، ۲ دستگاه برانکارد دو شکن، دستگاه ساکشن پرتابل عنوان کرد.

او بیان کرد: از هیچ تلاشی برای رفاه حال مردم حوزه انتخابیه دریغ نمی‌کنیم و نه تنها در حوزه سلامت بلکه در سایر حوزه‌ها تا آخرین روز خدمت پای کار هستیم.
 
حجت الاسلام سید محمد موحد با تاکید بر اینکه سلامت و آرامش مردم بسیار مهم است، گفت: ضمن قدردانی از تمامی زحمات مجموعه وزارت بهداشت، توسعه خدمات سلامت در شهرستان‌های کهگیلویه، لنده، چرام و بهمئی نیازمند توجه بیشتری است.
 
نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، چرام، بهمئی و لنده در مجلس شورای اسلامی بر لزوم ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی هم تراز با شان مردم و متناسب با جمعیت منطقه تاکید کرد و افزود: باید ظرفیت‌هایی برای ایجاد بستری مناسب برای خدمات رسانی بیشتر و بهتر به مردم حوزه انتخابیه فراهم شود.

حجت الاسلام سید محمد موحد بیان کرد: برای خدمت هرچه بیشتر به مردم حوزه انتخابیه باید کمبود‌های اساسی مردم در قالب تعریف پروژه‌های ملی و اخذ اعتبارات مناسب پیگیری و مسئولان استان در این راستا نگاه ویژه‌ای به مردم این منطقه داشته باشند.
 
انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.