مشخصات گوشی جدید Oppo K9 Pro در TENAA فاش شد

تصاویر و مشخصات گوشی جدید شرکت اوپو در وب‌سایت TENAA درج شده که اطلاعات کلی در مورد این پرچمدار را افشا کرده است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ تلفن هوشمند جدید شرکت اوپو با کد Oppo PEYM00 با مشخصات کامل و تصاویر واضح در وب سایت TENAA مشاهده شده است. برخی از افراد فاش کننده می‌گویند این تصاویر و مشخصات مربوط به گوشی Oppo K11 است، اما برخی دیگر می‌گویند این اطلاعات به احتمال زیاد مربوط به گوشی Oppo K9 Pro است، زیرا در قسمت پشتی آن عبارت 09-K Pro به چشم می‌خورد.


بیشتر بخوانید


مشخصات فاش شده از گوشی جدید اوپو

این گوشی ظاهری بسیار شبیه به Oppo K9 معمولی دارد و سه دوربین در قسمت پشت و صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی نیز دارد، اما تفاوت اصلی در تراشه این دو تلفن است. گوشی جدید مجهز به پردازنده 3.0 GHz است و از تراشه Dimensity 1200 مدیاتک با هسته Cortex-A78 پشتیبانی می‌کند و می‌تواند سرعت بالایی را در اختیار کاربر قرار بدهد. این گوشی با دو نوع رم ۸ و ۱۲ گیگابایت به بازار می‌آید و فضای ذخیره سازی آن نیز ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایت است.

مشخصات گوشی جدید Oppo K9 Pro در TENAA فاش شد

مشخصات گوشی جدید Oppo K9 Pro در TENAA فاش شد

سه دوربین پشتی نیز ۶۴ مگاپیکسل اصلی، ۸ مگاپیکسل (احتمالاً فوق عریض) و ۲ مگاپیکسل خواهند بود. دوربین سلفی این گوشی هم ۱۶ مگاپیکسل است که نسبت به Oppo K9 که در آن دوربین جلویی دارای سنسور ۳۲ مگاپیکسلی است، کاهش یافته است.

باتری این دستگاه ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعت است و می‌توان انتظار شارژ سریع ۶۵ واتی را نیز داشت. اوپو در یک سال گذشته این شارژ سریع را به بیشتر تلفن‌هایش آورده و حتی میان رده‌های سری Reno5 و Reno6 هم به این فناوری مجهز شده اند و توانایی این را دارند تا در کمتر از یک ساعت به طور کامل شارژ بشوند.

مشخصات گوشی جدید Oppo K9 Pro در TENAA فاش شد

مشخصات گوشی جدید Oppo K9 Pro در TENAA فاش شد

گفتنی است که هنوز اطلاعاتی درباره قیمت و زمان عرضه این تلفن اعلام نشده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار