شرکت اوپو در سکوت خبری از جدیدترین گوشی خود به نام Oppo A۱۶s در کشور هلند رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، شرکت اوپو در سکوت خبری، گوشی هوشمند جدیدی با نام Oppo A۱۶s را در هلند عرضه کرد. این دستگاه جانشین Oppo A۱۶ اصلی شده و دارای سه دوربین پشتی، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و پشتیبانی از ۴G LTE دوگانه است.

مشخصات گوشی Oppo A۱۶s

تلفن همراه Oppo A۱۶s دارای ویژگی‌های مشابه گوشی هوشمند A۱۶ اصلی است، اما پشتیبانی از فناوری NFC به آن اضافه شده است. این گوشی دارای صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی با وضوح HD+ (۷۲۰ X ۱۶۰۰ پیکسل) و نسبت تصویر ۲۰: ۹ بوده و دارای یک پنل IPS LCD با نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز است.

Oppo A۱۶s دارای یک دوربین ۸ مگاپیکسلی در جلو برای عکس‌های سلفی و یک سیستم دوربین سه گانه در عقب است. ماژول عقب به صورت عمودی دارای یک سنسور اصلی ۱۳ مگاپیکسلی با دیافراگم f/۲.۲، یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی و در نهایت یک واحد عمق ۲ مگاپیکسلی است. دوربین عقب می‌تواند فیلم‌ها را با کیفیت ۱۰۸۰ و سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه ضبط کند.

محصولات هوشمند اوپو

محصول جدید اوپو دارای تراشه MediaTek Helio G۳۵ با پردازنده گرافیکی PowerVR، کارت حافظه microSD اختصاصی برای ذخیره سازی اضافی تا ۲۵۶ گیگابایت و اسکنر اثر انگشت بر روی صفحه است. تلفن هوشمند ۴G از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند و بر اساس Android ۱۱ بر روی ColorOS ۱۱.۱ اجرا می‌شود.

قیمت گوشی هوشمند اوپو

قیمت Oppo A۱۶s با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی ۱۴۹ یورو (۱۷۵ دلار) عرضه می‌شود. این گوشی هوشمند در رنگ‌های مشکی کریستالی و آبی مرواریدی ارائه می‌شود و می‌توان آن را از وب سایت رسمی Oppo خریداری کرد.

گوشی هوشمند Oppo A۱۶s

گوشی هوشمند Oppo


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار