شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی سال آینده تولید انبوه می‌ شود

شرکت شیائومی اعلام کرد که سال آینده میلادی و همزمان با معرفی گوشی جدید این شرکت، شارژ ۲۰۰ واتی را هم رونمایی خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از گیز مو چاینا؛ چند ماه قبل، شیائومی جدیدترین فناوری شارژ سریع خودش با نام HyperCharge را معرفی کرد و نشان داد که در آینده چه فناوری‌هایی را وارد تلفن‌های هوشمند خود می‌کند. شیائومی اکنون فناوری شارژ سیمی ۲۰۰ واتی و فناوری شارژ بی سیم ۱۲۰ واتی را معرفی کرد.


بیشتر بخوانید


گوشی Mi MIX 5، اولین تلفن شیائومی با شارژ ۲۰۰ واتی

به تازگی گزارش شده که فناوری HyperCharge شیائومی ممکن است تا ژوئن ۲۰۲۲ به تولید انبوه برسد و همزمان در تلفن هوشمند جدید این شرکت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. در حال حاضر، یک گزارش جدید نشان می‌دهد که فناوری شارژ سریع ۲۰۰ واتی نیز سال میلادی آینده به تولید انبوه می‌‌رسد.

نکته جالب این است که این گزارش ادعا می‌کند که گوشی هوشمند شیائومی Mi MIX 5 اولین دستگاهی است که از شارژ سریع ۲۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند و اشاره کرده که این دستگاه سال آینده معرفی می‌شود. همچنین در این گزارش آمده که این تلفن ممکن است از فناوری شارژ سریع بی سیم ۱۲۰ وات پشتیبانی نکند، اما دارای شارژ بی سیم ۵۰ واتی است.

این گزارش ادعا می‌کند که شیائومی دارای دو ترکیب شاخص است که سری اصلی بر ارائه عملکرد و نمایش برتر و تنظیمات بهتر دوربین تمرکز می‌کند و از سوی دیگر، سری Mi MIX با فناوری آزمایشی عرضه می‌شود که در مورد صفحه نمایش، تجهیزات تلفن و شارژ راه حل‌های ابتکاری ارائه می‌دهد.

شارژ سریع ۲۰۰ وات شیائومی سال آینده تولید انبوه می‌ شود

گوشی Mi MIX 4 که به تازگی معرفی شد از شارژ سیمی ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند که سال گذشته همراه با گوشی هوشمند Mi 10 Ultra معرفی شد و همچنان یکی از سریع‌ترین راه حل‌های شارژ تلفن‌های هوشمند است. اما پرچمدار امسال شیائومی یعنی Mi 11 Ultra به شارژ سریع ۶۷ واتی محدود شده است. به همین دلیل، شایعاتی درباره اینکه شارژ سریع ۲۰۰ واتی در تلفن هوشمند Mi MIX 5 در دسترس خواهد بود، وجود دارد.

شارژ سیمی Xiaomi HyperCharge 200W می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تا ۵۰ درصد ظرفیت تنها در سه دقیقه شارژ کند و فقط هشت دقیقه طول می‌کشد تا شارژ گوشی به ۱۰۰ درصد برسد. از طرف دیگر، شارژ بی سیم ۱۲۰ واتی می‌تواند باتری ۴۰۰۰ میلی آمپر ساعتی را تنها در ۱ دقیقه تا ۱۰ درصد، در ۷ دقیقه تا ۵۰ درصد و تنها در ۱۵ دقیقه به طور کامل شارژ کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار