شیائومی تلفن جدیدش که از فناوری دوربین زیر صفحه نمایش بهره می‎برد را ساعتی پیش رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا؛ رویداد جدید شیائومی ساعتی قبل به پایان رسید و این شرکت از جدیدترین گوشی پرچمدارش از سری Mi Mix رونمایی کرد. تلفن Mix 4 اولین گوشی تجاری شرکت شیائومی در این سری است که پس از سال‌ها معرفی شد و طبق اطلاعاتی که پیش از این درباره این تلفن منتشر شده بود، برای نخستین بار شیائومی از دوربین سلفی زیر نمایشگر در این تلفن استفاده کرده است.


بیشتر بخوانید


مشخصات گوشی Mix 4 شیائومی

شیائومی فناوری دوربین سلفی زیر صفحه نمایش را در این پرچمدار استفاده کرده و قصد دارد این کار را ادامه بدهد. این شرکت این فناوری را با عنوان CUP یا دوربین زیر پنل معرفی کرده که تفاوتی با دیگر شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه که از این فناوری استفاده کردند ندارد. تلفن پرچمدار شیائومی به دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی با اندازه پیکسل ۰.۸ میکرومتر مجهز شده که این اندازه با استفاده از فناوری Pixel Binning به ۱.۶ میکرومتر می‌رسد.

گوشی Mix 4 شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد

در قسمت پشت نیز دوربین سه گانه‌ای به چشم می‌خورد که یک لنز اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی ISOCELL HMX سامسونگ به همراه لرزشگیر اپتیکال دارد. دیگر لنزها، لنز ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید ۱۲۰ درجه و دوربین پریسکوپی ۸ مگاپیکسلی با قابلیت زوم اپتیکال ۵ برابری و لرزشگیر اپتیکال است.

گوشی Mix 4 شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد

شیائومی گفت که تراکم پیکسل در نمایشگر این تلفن در همه قسمت‌ها یکسان و ۴۰۰ مگاپیکسل در هر اینچ است و کاربران با کاهش تراکم رو به رو نخواهند شد. سیم کشی شفاف و الگوریتم‌های نرم افزاری نیز انکسار نور را کم کردند تا تصاویر و ویدئو‌ها کیفیت بالایی داشته باشند. این گوشی با قسمت پشتی سرامیکی به بازار می‌آید و تنوع رنگی آن نیز مشکی سرامیکی، سفید سرامیکی و خاکستری سرامیکی است.

گوشی Mix 4 شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد

تلفن Mix 4 به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی امولد خمیده و رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز مجهز شده است. علاوه بر این پرچمدار شیائومی از تراشه اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس پشتیبانی می‌کند و در نسخه‌های مختلف مجهز به به ۸ و ۱۲ گیگابایت رم و ۱۲۸/۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به بازار تلفن همراه می‌آید.

گوشی Mix 4 شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد

باتری این تلفن نیز ۴۵۰۰ میلی آمپری ساعت است که از شارژ سریع سیمی ۱۲۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کند و با استفاده از شارژ سیمی می‌توان آن را در ۲۱ دقیقه بطور کامل شارژ کرد و شارژ کاملش با شارژ بی سیم به ۴۵ دقیقه می‌رسد. علاوه بر این Mix ۴ به فناوری UWB، ترجمه لحظه‌ای داخل دستگاه، قفل سیم‌کارت، پشتیبانی از استاندارد IP53، فرستنده اینفرارد، NFC، سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر و اسپیکر استریو مجهز است.

گوشی Mix 4 شیائومی با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی شد

قیمت پرچمدار شیائومی

قیمت این تلفن با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی ۷۷۱ دلار است. مدل ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۱۷ دلار، مدل دارای ۱۲ گیگابایت رم و۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۸۹۴ دلار و بالاترین مدل می‌میکس ۴ مجهز به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی با قیمت ۹۷۲ دلار خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۳ ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
1000 دلار میشه ۲۵ میلیون؟
آخرین اخبار