مشخصات گوشی هوشمند Asus ROG Phone ۵S به همراه تاریخ معرفی آن مشخص شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، اکنون که تراشه اسنپدراگون +۸۸۸ با رونمایی رسمی توسط گوشی هوشمند Xiaomi Mix ۴ در بازار ظاهر شده، به نظر می‌رسد سایر شرکت‌ها نیز برای استفاده از این تراشه جدید صبر نمی‌کنند. مخصوصا اینکه بر اساس مجموعه جدیدی از نشت اطلاعات، ایسوس چراغ اول را روشن کرده است.

در صورت صحت شایعات، باید انتظار داشت که Asus ROG Phone ۵S در تاریخ ۱۶ آگوست رسما معرفی شود. همچنین افزودن حرف "S" به ابتدای نام دستگاهی که از قبل موجود است نشان می‌دهد که این یک پیشرفت بزرگ در مقایسه با گوشی هوشمند ROG Phone ۵ که در آوریل عرضه شد، است.

مشخصات احتمالی Asus ROG Phone ۵S

در واقع به نظر می‌رسد این گوشی جدید دو پیشرفت نسبت به مدل معمولی خود دارد. اولی تراشه است که مدل +Snapdragon ۸۸۸ جای مدل ۸۸۸ را می‌گیرد و دومی مقدار RAM است که به نوعی بیشتر می‌شود. ظاهراً تنها دو نسخه از گوشی هوشمند ROG Phone ۵S به فروش می‌رسد، یکی با ۱۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه و دیگری با ۱۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی.

گوشی هوشمند Asus ROG Phone ۵S به زودی معرفی می‌شود

سایر مشخصات فاش شده نشان می‌دهد که صفحه نمایش آن OLED و ۱۴۴ هرتز است و یک باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژر سریع ۶۵ واتی دارد. البته این موارد همان ویژگی‌های گوشی هوشمند ROG Phone ۵ قبلی است.

البته چند ماه پیش و بعد از آزمایش گوشی هوشمند ROG Phone ۵ ایسوس، مشخص شد که این دستگاه ضمن داشتن ساختار استاندارد شیشه‌ای و فلزی، دارای نقطه ضعفی در امتداد خط آنتن در قاب کناری‌اش است و باید دید در مدل جدید این ایراد برطرف می شود یا خیر.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار