پشتیبانی از تماس در ساعت هوشمند Oppo Watch ۲

ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ در رنگ های متعدد عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی سی ام آرنا، ایوان بلاس در صفحه مجازی خود تصاویری از ساعت جدید Oppo Watch ۲ که در تاریخ ۲۷ ژوئن به پشتیانی Evan Blass عرضه خواهد شد، به اشتراک گذاشته است. در این تصاویر برخی از مشخصات ساعت جدید، همچون پشتیبانی تماس‌ها لو رفته است.

بر اساس گزارش‌های اخیر این قابلیت ساعت جدید را مدل قبلی آن نیز به همراه داشت. نکته‌ایی که وجود دارد این است که ساعت Oppo Watch فقط در کشور چین پشتیبانی می‌شد، حال باید دید Oppo Watch ۲ همانند مدل قبلی خود فقط در چین پشتیبانی می‌شود یا در تمام کشورها قرار است پشتیبانی شود.

ویزگی ساعت اوپو
مشخصه دیگری که توسط Blass به اشتراک گذاشته شده Oppo Watch ۲ را نشان می‌دهد که مسیر‌ها را بر روی نقشه نشان می‌دهد و اشاره به GPS داخلی دارد. 

بر اساس گزارش‌های به دست آمده این ساعت قرار است با تراشه Apollo ۴s، حالت بازی و کنترل دوربین عرضه شود. ساعت هوشمند اوپو ۲ دارای ColorOS و همچنین RTOS ثانویه برای دوام باتری طولانی است و این محصول جدید در اندازه‌های ۴۲ و ۴۶ میلی متر عرضه خواهد شد.

آخرین جزئیات از شکل ظاهری ساعت اوپو

گفته شده، شکل ظاهری ساعت اوپو بسیار به اپل واچ نزدیک است و همین امر باعث شده طرفداران زیادی به خود جلب کند. این ساعت هوشمند در دو وزن ۴۰ و ۴۵ گرم عرضه شده، صفحه نمایشگر اوپو ساختار چهار ظلعی و در ابعاد ۴۶ در ۳۹ در ۱۱.۴ میلی متر و ضد آب است.

براساس گزارش‌ها، یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های این ساعت هوشمند وجود الکتروکاردیوگرام است که می‌تواند ضربان قلب شما را اندازه گیری کند. همچنین دیگر ویژگی اوپو واچ بررسی فعالیت شما در حین ورزش، کار‌های روزانه و وضعیت خواب است.


بیشتر بخوانید:


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار