معرفی مشخصات ساعت هوشمند Oppo Watch ۲

ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ مجهز به Snapdragon Wear ۴۱۰۰ است و در ۳ مدل عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، شرکت اوپو در زمینه سهم بازار به آرامی در حال تبدیل شدن به یک "هواوی" مدرن است. حتی آینده این شرکت پس از ادغام با وان پلاس درخشان‌تر نیز است. اگرچه نشان تجاری اوپو جایگاهی در بازار ایالات متحده آمریکا ندارد، اما مکان‌های دیگری وجود دارد که غول چینی محصولات خود را به راحتی در آنجا می‌فروشد.

اطلاعات ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ جدیدترین گجت اوپو، چند هفته قبل از گلکسی واچ ۴ آینده سامسونگ فاش شده است که انتظار می‌رود در ۱۱ آگوست معرفی شود. این یکی از پوشیدنی‌های نه چندان قوی است که توسط چیپست جدید Snapdragon Wear ۴۱۰۰ کوالکام ساخته شده است. البته این موضوع تضمین نمی‌کند که Oppo Watch ۲ بروزرسانی سیستم عامل Wear ۳.۰ را دریافت کند، اما مطمئناً یکی از نقاط قوت این ساعت هوشمند است.

مشتریان در چین نگران بروزرسانی نرم افزاری نیستند، زیرا نسخه چینی Oppo Watch ۲ همراه با ColorOS مبتنی بر Android ۸.۱ ارائه می‌شود و فقط نسخه بین المللی این دستگاه پوشیدنی از سیستم عامل Google Wear استفاده خواهد کرد، اگرچه هنوز مشخص نیست که شرکت اوپو این ساعت هوشمند را در خارج از چین در دسترس قرار می‌دهد یا خیر.

مشخصات سخت افزاری ساعت هوشمند جدید اوپو

از نظر سخت افزاری، ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ کاملاً مناسب و معقول به نظر می‌رسد و این صرفا نه فقط به دلیل است که از آخرین پردازنده اسنپدراگون Wear ۴۱۰۰ کوالکام بهره می‌برد، بلکه به دلیل سایر ویژگی‌های ممتاز موجود در داخل آن است. مثلا این ساعت هوشمند از یک صفحه نمایش منحنی ۱.۷۵ اینچی AMOLED با ۳۲۶ PPI و نرخ تازه سازی ۶۰ هرتز برخوردار است و همچنین Oppo Watch ۲ دارای مقاومت در برابر آب و یک گیرنده داخلی است.

مرفی مشخصات ساعت هوشمند Oppo Watch ۲

همچنین، این ساعت هوشمند اوپو از ردیابی ۲۴ ساعته ضربان قلب، نظارت بر اکسیژن خون و استرس و همچنین تجزیه و تحلیل خواب پشتیبانی می‌کند. از همه مهمتر، به لطف Ultra Dynamic Dual Engine، این ساعت هوشمند می‌تواند حداکثر ۴ روز دوام باتری را با یک بار شارژ یا حداکثر ۱۶ روز را در حالت Power Saver فراهم کند.

ساعت Oppo Watch ۲ در هر دو سایز ۴۲ میلی متر و ۴۶ میلی متر در چین در دسترس خواهد بود، اما اوپو همچنین نسخه فقط بلوتوثی را به فروش می‌رساند که تنها ۲۰۰ دلار قیمت دارد. دو مدل دیگر به ترتیب با قیمت ۲۳۰ و ۳۰۵ دلار قابل خرید هستند. پیش خرید امروز در چین آغاز می‌شود و این در حالی که انتشار آن از ۶ آگوست آغاز می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار