تاریخ رونمایی و مشخصات ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ لو رفت

ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ به همراه برخی ویژگی‌های جدید در تاریخ ۲۷ جولای رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از جی اس ام آرنا، اوپو سال گذشته اولین ساعت هوشمند خود را با نام Oppo Watch راه اندازی کرد. این شرکت قرار است امسال جانشین آن را با نام Oppo Watch ۲ در هفته آینده در تاریخ ۲۷ جولای معرفی کند.

اطلاعات پیکربندی ساعت هوشمند Oppo Watch ۲

البته اوپو هنوز چیزی در مورد Watch ۲ خود نگفته، اما مشخصات این ساعت هوشمند قبلاً در یک وب سایت خرده فروشی آنلاین چینی ذکر شده و گزینه‌های رنگ و طرح Watch ۲ را لو داده است. این اطلاعات به ما می‌گوید که این پوشیدنی با تراشه Apollo ۴s، کنترل دوربین و حالت بازی ارائه می‌شود. اگرچه مشخص نیست که یک حالت بازی در ساعت هوشمند دقیقاً چه کاری انجام می‌دهد.

مشخصات منتشر شده قبلی به ما می‌گوید که Oppo Watch ۲ دارای Snapdragon Wear ۴۱۰۰ SoC است و توسط تراشه Apollo ۴s ارائه می‌شود.

تاریخ رونمایی و مشخصات ساعت هوشمند Oppo Watch ۲ لو رفت

این ساعت هوشمند سیستم عامل ColorOS را اجرا می‌کند، اما برای ماندگاری بیشتر باتری از RTOS ثانویه نیز بهره می‌برد. سایر مشخصات فاش شده شامل پشتیبانی از eSIM و LTE، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی، برنامه جدید Oppo Relax، ساعت‌های جدید و تشخیص استرس است و در دو اندازه ۴۲ و ۴۶ میلی متری ارائه خواهد شد.

انتظار داریم اوپو برخی از ویژگی‌های ساعت هوشمند Watch ۲ را در روز‌های منتهی به رونمایی یعنی قبل از ۲۷ جولای منتشر کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.