گوشی هوشمند OPPO Reno ۶ Z در سکوت خبری رونمایی شد

شرکت اوپو از گوشی هوشمند OPPO Reno ۶ Z با تراشه Dimensity ۸۰۰ U در بازار تایلند رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، در دنیای فناوری و لوازم دیجیتالی تنوع زیادی وجود دارد و هر لحظه شرکت‌های مختلف در این حوزه مشغول رونمایی از محصولی جدید هستند. شرکت چینی اوپو نیز که چند سالی است بر سر زبان‌ها افتاده و در عرصه تولید اسمارت فون‌ها و گوشی‌های هوشمند فعالیت می‌کند جدیدترین محصول خود را برای رقابت با تولیدات سایر کمپانی‌های مطرح وارد بازار کرده و امیدوار است تا بتواند مشتریان بیشتری را به سمت محصولات الکترونیک و دیجیتال خود جذب کند.

شرکت اوپو

به نقل از gizmochina، تلفن همراه  OPPO Reno۶ Z  در حالی وارد بازار شده است که چند ماه پیش در برخی از بازار‌های آسیا آغاز به کار کرد و مانند دیگر گوشی‌های اوپو سری Reno۶، این محصول جدید نیز از طراحی جذاب Reno Glow بهره می‌برد. این گوشی دارای ویژگی‌های جذاب دیگری مانند سیستم دوربین سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و باتری مناسب است.

گوشی هوشمند OPPO Reno ۶ Z

ویژگی‌های تلفن همراه  OPPO Reno۶ Z

OPPO Reno۶ Z دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی + AMOLED FHD است که حداکثر روشنایی ۸۰۰ نیت و نسبت تصویر ۲۰: ۹ را ارائه می‌دهد. صفحه نمایش با اسکنر اثر انگشت یکپارچه شده است و سوراخ کننده صفحه نمایش یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی را در خود جای داده است که می‌تواند فیلم‌های تثبیت شده با سرعت ۳۰ فریم در ثانیه با کیفیت ۱۰۸۰p را ضبط کند.

گوشی OPPO Reno ۶ Z

دوربین سه گانه موجود در پشت گوشی دارای یک دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور فوق العاده ۸ مگاپیکسلی ۱۱۹ درجه‌ای و یک دوربین ۲ مگاپیکسلی برای عکس‌های ماکرو است.

گوشی هوشمند

گوشی Reno۶ Z از تراشه Dimensity ۸۰۰U و یک باتری ۴۳۱۰ میلی آمپر ساعتی نیرو می‌گیرد که با پشتیبانی از شارژ سریع VOOC ۴.۰، ۳۰W ارائه می‌شود. این گوشی با ۸ گیگابایت رم، ۵ گیگابایت رم اضافی و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی در اختیار شما قرار می‌گیرد. ویژگی‌های معمول اتصال از جمله جک صوتی ۳.۵ میلی متری نیز در دستگاه موجود است. این گوشی با سیستم عامل Android ۱۱ با ColorOS ۱۱.۱ اجرا می‌شود.

گوشی هوشمند OPPO

قیمت گوشی هوشمند OPPO Reno۶ Z

OPPO Thailand هنوز قیمت و در دسترس بودن Reno۶ Z را نشان نمی‌دهد. این فهرست با برچسب قیمت پیش بینی شده ۹، ۴۹۰، ۰۰۰ VND (۴۱۲ دلار) در سایت OPPO Vietnam ذکر شده است. این گوشی در دو رنگ مانند Aurora و Stellar Black ارائه می‌شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار