به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، اوپو ریل (Oppo Real) که برای اولین بار در کشور چین ظاهر شد و الان آن را به نام شرکت ریلمی در دنیای موبایل و فناوری میشناسیم در حقیقت برند جدا شده از شرکت اوپو الکترونیک در سال ۲۰۱۸ است؛ که به یک شرکت مستقل با نام تجاری realme تبدیل شد.
برند ریلمی در سالهای اخیر تمام هدف خود را بر تولید و عرضه گوشیهای هوشمند یکپارچه با کارایی فوق العاده و با طراحی منحصر به فرد قرار داده است و توانسته جایگاه خوبی را در میان غولهای فناوری و تولید کنندههای معروف گوشی هوشمند به دست بیاورد.
به نقل از gizmochina، چند هفته پیش بود که اطلاعات کلیدی تلفن هوشمند Realme GT Master Edition منتشر شد. طبق اطلاعات منتشر شده ۲۱ ژوئیه این تلفن همراه هوشمند وارد بازار میشود و مشتریان میتوانند آن را تهیه کنند. اخیراً شایعات نشان داده اند که این شرکت سازنده گوشیهای هوشمند در دنیا گوشی رده بالاتر دیگری نیز با نام Realme GT Explorer Master Edition را برای ارائه به بازار آماده کرده است. اگرچه برخی از مشخصات آن قبلاً فاش شده بود، اما به تازگی تصویر جدیدی از صفحه تنظیمات گوشی جزئیات بیشتری را در مورد این محصول نشان میدهد.
طبق تصویر، نسخه Realme GT Explorer Master Edition با Android ۱۱ اجرا میشود. این دستگاه با چیپست Qualcomm Snapdragon ۸۷۰ تأیید شده و ۱۲ گیگابایت رم خواهد داشت. همچنین به نظر میرسد این تلفن هوشمند دارای ویژگی RAM مجازی تا ۳ گیگابایت است. شماره این مدل از تلفنهای ریلمی RMX۳۳۶۶ است و از ویژگی کم نور شدن DC پشتیبانی میکند. در حالی که عکس leaker Weibo مشخصات این گوشی را فاش میکند، نشت تصاویر رندر از OnLeaks گوشی را با شکوه تمام به نمایش میگذارد و مانیکرهای سری GT Master را بیشتر تأیید میکند.
این دستگاه با Realme GT Master Edition یکسان به نظر میرسد، اما دارای چراغهای LED قرص شکل است. شایان ذکر است که نسخه GT Master دارای شماره مدل RMX۳۳۶۱ است. با توجه به مشخصات آن، این دستگاه یک گوشی میان رده با Snapdragon ۷۷۸G و ۸ گیگابایت رم خواهد بود. این گوشی مدرن از صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی مشابه نسخه Explorer Master Edition برخوردار خواهد بود. انتظار میرود که دارای دوربین عقب سه گانه ۶۴ مگاپیکسلی و ظرفیت باتری ۴۳۰۰ میلی آمپر ساعت باشد.
در حال حاضر لو رفتن اطلاعات محصولات با توجه به سرعت چشمگیر کاربران در شبکههای اجتماعی و تسلط بیش از تصور آنها در جستجو و پیدا کردن دادههای مورد نیازشان امری انکارناپذیر است و شرکتهای مطرح جهانی باید بتوانند راهکار نوینی برای ارائه به موقع اطلاعات به مشتریان بیابند چرا که تبلیغات در دنیای امروز در حوزه فروش و بازاریابی حرف اول را میزند.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/