جهاد اسلامی فلسطین در بیانیه‌ای سفر ویلیام برنز به اراضی اشغالی را مورد انتقاد قرار داد و درباره پیامد‌های احتمالی آن هشدار داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، جهاد اسلامی فلسطین با انتشار بیانیه ای نسبت به پیامدهای سفر هیأت امنیتی آمریکا به فلسطین اشغالی و حضور در مسجد الاقصی هشدار داد.

در ادامه این بیانیه آمده است: « این سفر که به اصطلاح با هدف  تقویت هماهنگی های امنیتی و بازگشت به مسیر مذاکرات انجام می‌شود، پوچ و بیهوده است.»

این جنبش در انتهای بیانیه خاطرنشان کرد: « ما از نیروهای ملی می خواهیم که با همه طرح هایی که هدفشان تضییع حقوق و اصول ماست مقابله کنند.»

این اظهارات در پی تصمیم ویلیام برنز، رئیس سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) برای سفر به اراضی اشغالی و گفت‌وگو درباره مسائل مختلف از جمله ایران صورت می‌گیرد.

بنابر اعلام مقام‌های صهیونیستی، رئیس سیا در این سفر قرار است با رئیس سازمان جاسوسی موساد و همچنین نخست‌ وزیر رژیم صهیونیستی دیدار کند.

این سفر در حالی انجام می شود که در پی حمله به یک کشتی صهیونیستی، اتهام زنی این رژیم جعلی و مقامات غربی به ایران بدون ارائه مدارک مستدل همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار