مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان از کمک بیش از۸۰ میلیون ریالی این مجمع به بیماران سخت‌درمان استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری صفت، مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان از شناسایی ۳۵ بیمار سخت‌درمان نیازمند و تشکیل ۳۵ پرونده جدید در این مجمع خبر داد و گفت: در مجموع خیران استان همدان ۸ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان به این بیماران کمک کردند.

او افزود: این برنامه به عنوان طرح سخاوت مطرح است و هر هفته جلسه ویژه‌ای در این رابطه برگزار و حامی از بیمار خاص و سخت‌درمان مشخصی حمایت می‌کند.

مسئول امور مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان همچنین از اجرای پویش اهدای نفس در مجمع خیرین سلامت استان همدان خبر داد و گفت: این مجمع با کمک نیکوکاران کپسول اکسیژن مورد نیاز برخی بیماران مبتلا به کرونا را تامین می کند.

شاکری صفت عنوان کرد: هفته گذشته نیز ۲ نفراز نیکوکاران برای تهیه کپسول اکسیژن اقدام کردند، تاکنون ۶ مرحله خیران کپسول تهیه کردند و در اختیار بیماران نیازمند قرار گرفته است.

او در پایان گفت: مجمع خیرین سلامت از طریق کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۸۰۹۶ آماده دریافت نذورات و صدقات مردم برای تهیه ماسک و وسایل بهداشتی برای هم وطنانمان در سیستان و بلوچستان است.
انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار