مسئول مشارکت‌های مردمی مجمع خیرین سلامت همدان گفت: ۳۸۰ میلیون ریال از مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان همدان کمک شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حمید شاکری صفت مسوول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت استان همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و چهارم جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان گفت: در این جلسه که مهمانانی از انجمن اتیسم حضور داشتند، پرونده هفت بیمار سخت‌درمان بررسی شد.

اوبا اشاره به اینکه در این جلسه پرداخت ۱۳۰ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان مورد موافقت قرار گرفت گفت: ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه به بیماران سخت‌درمان تعلق می‌گیرد.

مسؤول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه از سایر مراکز ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته ایم گفت: در این جلسه یک بیمار در طرح سخاوت و یک بیمار در طرح طعم مهربانی قرار گرفتند.

شاکری صفت یاد آور شد: گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند و نیاز به کمک خیرین در حمایت از این بیماران داریم.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.