مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از کمک ۸۲۵ میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت همدان به بیماران سخت‌درمان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حمید شاکری‌صفت مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری دویست و بیست و ششمین جلسه شورای مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان، اظهار کرد: در این جلسه پرونده ۱۴ بیمار سخت‌درمان بررسی شد.

او با اشاره به اینکه در این جلسه پرداخت ۳۵۵ میلیون ریال مساعدت بلاعوض به بیماران سخت‌درمان مورد موافقت قرار گرفت گفت: ۲۰۰ میلیون ریال وام قرض‌الحسنه نیز به این بیماران سخت‌درمان تعلق می‌گیرد.

مسئول مشارکت‌های مردمی و امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با بیان اینکه از سایر مراکز ۲۷۰ میلیون ریال برای بیماران سخت‌درمان تخفیف گرفته ایم تصریح کرد: در این جلسه سه بیمار در طرح «سخاوت» و سه بیمار در طرح «طعم مهربانی» قرار گرفتند.

شاکری صفت مجموع مساعدت‌ها را ۸۲۵ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: از آنجا که گروهی از بیماران سخت‌درمان زیر پوشش مجمع خیرین سلامت از اقشار ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه در معرض ناامنی غذایی هستند، به کمک خیرین در حمایت از این بیماران نیاز داریم.

منبع: فارس

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار