رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفته و ۵۰۰ هزار متر مربع به مجموعه فضا‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه افزوده و به همین میزان نیز عملیات بهسازی و بازسازی انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید محمد حسین بحرینی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در سال‌های گذشته اقدامات گسترده‌ای به منظور توسعه زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی مشهد صورت گرفته و ۵۰۰ هزار متر مربع به مجموعه فضا‌های بهداشتی و درمانی این دانشگاه افزوده و به همین میزان نیز عملیات بهسازی و بازسازی انجام شده است؛ به طور مثال عملیات ساخت بیمارستان ۲۰۰ تختخوابی امداد و نجات جنوب مشهد اکنون مراحل پایانی را طی می‌کند.

او افزود: این بیمارستان در پنج طبقه و با هزینه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان بر اساس آخرین استاندارد‌های ملی ساخت و ساز زیر نظر مهندسان توانمند دانشگاه علوم پزشکی مشهد ویژه بیماران سوانح و تصادفات ساخته شده است.


رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع)، بیمارستان شهید هاشمی نژاد، بیمارستان کودکان اکبر، بیمارستان امداد و نجات جنوب و ساخت بیمارستان در دیگر شهرستان‌ها از جمله اقدامات انجام شده در راستای توسعه فضا‌های درمانی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد است.

بحرینی بیان کرد: در یک سال اخیر، با وجود تمام چالش‌ها و مشکلات ایجاد شده به خاطر همه گیری ویروس کرونا، اما توسعه زیر ساخت‌های درمانی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مشهد متوقف نشده است.


او تصریح کرد: در حال حاضر ساخت ۶۸ هزار متر مربع فضای بیمارستانی و درمانی در مناطق زیر پوشش این دانشگاه در حال اجراست.

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.