بازدید رئیس سازمان انرژی اتمی کشور از بیمارستان رضوی مشهد

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور گفت: آستان قدس رضوی با سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه سلامت می‌تواند خدمات بیشتری را به زائران و مجاوران، مردم استان‌های همجوار و حتی کشورهای همسایه ارائه دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی کشور در حاشیه بازدید از تجهیزات پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی در مشهد گفت: همزمان با ایام مبارک دهه ولایت، این فرصت حاصل شد که از بخش‌های مختلف واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی همچون «سیکلوترون» و «پت سی. تی» بازدید داشته باشیم و از نزدیک با تجهیزات و امکانات این بیمارستان بزرگ در حوزه تولید رادیو دارو‌ها آشنا شویم.

همکاری علمی بیمارستان رضوی با سازمان انرژی اتمی

او با اشاره به فعالیت‌ها و امکانات شرکت‌های وابسته به سازمان انرژی اتمی در حوزه تولید و تأمین رادیو دارو‌های کشور و صادرات آن‌ها افزود: شاهد همکاری علمی بسیار خوبی بین واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی و سازمان انرژی اتمی هستیم که موجب افزایش تولید رادیو دارو‌های جدید و ارائه خدمات به بیماران شرق کشور شده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور با تأکید بر ضرورت گسترش این همکاری‌های مشترک در حوزه پزشکی هسته‌ای، ادامه داد: نیرو‌های انسانی دلسوز، باتجربه و توانمند در واحد پزشکی هسته‌ای بیمارستان رضوی، عاشقانه در حال خدمت به بیماران و حفظ تجهیزات این بیمارستان منتسب به بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) است.

صالحی با اشاره به اینکه سازمان انرژی اتمی وظیفه تأمین نیاز‌های واحد‌های پزشکی هسته‌ای کشور و نظارت بر فعالیت‌های آن‌ها را بر عهده دارد، بیان کرد: امیدوارم در آینده نزدیک بیمارستان رضوی با تکمیل برخی مستندات و انجام اقدامات تکمیلی در حوزه پزشکی هسته‌ای، گواهی‌نامه GMP خود را نیز در این حوزه اخذ کند.


بیشتر بخوانید



او همچنین مدیریت موفق بیمارستان رضوی در ایجاد و گسترش یک فضای درمانی منظم، پاک و آرامش‌بخش برای بیماران را قابل تقدیر دانست و تصریح کرد: تأسیس چنین مکان‌های عام‌المنفعه‌ای بهترین مسیر برای سرمایه‌گذاری مجموعه موقوفاتی آستان قدس رضوی است، چرا که یکی از والاترین راه‌های خدمت به خلق، تأمین سلامت مردم است.

رئیس سازمان انرژی اتمی کشور تاکید کرد: امیدوارم آستان قدس رضوی با سرمایه‌گذاری بیشتر در حوزه سلامت و تأسیس مراکز درمانی مشابه بیمارستان رضوی در مشهد و دیگر مناطق خراسان بزرگ، بتواند خدمات بیشتری را به زائران و مجاوران، مردم استان‌های همجوار و حتی کشور‌های همسایه ارائه دهد.

 

انتهای پیام//م.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار