مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت عید سعید غدیرخم ۳ هزار پرس غذای گرم در دهه امامت ‏و ولایت در محلات حاشیه شهر زاهدان طبخ و در بین نیازمندان و خانواده های دارای بیمار کرونایی توزیع شد.

حجت الاسلام و المسلمین باقربیگ مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، ضمن تبریک عید سعید غدیر خم گفت:عید سعید غدیر خم و دهه امامت و ولایت، یکی از بزرگترین اعیاد مسلمانان است و یکی از سنت‌های حسنه در این ایام اطعام مؤمنان و نیازمندان است.

او افزود:  خادمیاران کانون تخصصی تعلیم و تربیت دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی استان سیستان  و بلوچستان به مناسبت عید سعید غدیر خم با کمک مومنین و خیرین عزیز در مسجد رضوان (شهرک جوشکاران)زاهدان اقدام به پخت تعداد سه هزار پرس غذای گرم چلو گوشت گوسفندی  و همچنین اجاره پخت کامل روز عید نانوایی محل و توزیع آن بین خانواده‌های نیازمند و کرونایی چهل متری شهید فاضلی، بلوار سعادت، بلوار نبوت، خیابان عمار و خیابان یاسر کردند.

توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان حاشیه شهر زاهدان

توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان حاشیه شهر زاهدان

توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان حاشیه شهر زاهدان

او گفت:همچنین  با همکاری پایگاه بسیج شهیدان بامری مسجد رضوان اقدام به برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع ماسک و شکلات و پخش آهنگ کردند  انشاالله که مورد قبول درگاه حق تعالی و پیامبر و اهل البیت پیامبر قرار بگیرد.

توزیع ۳ هزار پرس غذا بین نیازمندان حاشیه شهر زاهدان

باقربیگ در  ادامه افزود:  همه ما باید حضرت علی (ع) را در تمام امورات زندگی بویژه کمک به نیازمندان الگوی خودمان قرار دهیم. 

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار