طرح ترخیص فوق‌العاده خودرو‌های توقیفی که از خرداد ماه آغاز شده است ۲۸ مرداد به پایان می‌رسد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ مهرداد حسن پور رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گفت: طرح ترخیص خودرو‌هایی که قبل از ۲۹ اسفندماه پارسال توقیف شده اند از ۱۸ خرداد امسال شروع شده است و این طرح تا ۲۸ مرداد ماه ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: مالک یا نماینده قانونی این خودرو‌ها می‌توانند با همراه داشتن مدارک هویتی و مالکیتی ابتدا به دفاتر پلیس + ۱۰ و در صورت لزوم به یگان توقیف کننده یا اجرائیات پلیس راهور مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان با اشاره به اینکه هزینه نگهداری در پارکینگ‌ها برابر تعرفه سال ۱۳۹۴ محاسبه خواهد شد، افزود: امکان پرداخت خلافی به‌صورت تقسیط وجود دارد و جرائمی که به علت دیرکرد ۲ برابر شده‌اند، مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

سرهنگ حسن پور افزود: خودرو‌هایی که هیچ‌گونه سابقه‌ای در سامانه شماره‌گذاری پلیس راهور و یا سامانه پارکینگ ندارند از این خدمات مستثنی هستند و باید به پلیس آگاهی مراجعه کنند.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: در این طرح شرایطی فراهم‌شده است تا متقاضیان فاقد گواهینامه رانندگی با معرفی فرد دارای گواهینامه مجاز، امکان ترخیص خودرو برای آن‌ها فراهم شود.

سرهنگ حسن پور گفت: برای تسریع و تسهیل خودرو‌های توقیفی هماهنگی لازم با بیمه مرکزی برای بخشش جریمه‌های دیرکرد و تقسیط هزینه خرید بیمه‌نامه انجام‌شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار