رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت:فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در سطح سنندج نسبت به ایام قبل از شیوع کرونا ۷۰ درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر جمشید نژاد رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج با تشریح فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در ایام قبل از شیوع کرونا گفت:در سال ۹۸ ,قبل از شیوع کرونا ۷۰ دستگاه اتوبوس دولتی و خصوصی روزانه جابه جایی نزدیک به ۳۵ هزار نفر مسافر را به عهده هستند.

جمشید نژاد افزود:در سه ماهه اول سال ۹۹ تعداد اتوبوس فعال در سطح از ۷۰ دستگاه به ده دستگاه کاهش پیدا کرد به طوری که روزانه ۴ هزار نفر مسافر جابه جا می‌شدند.

او درباره‌ی فعالیت اتوبوس‌ها در سال جاری اظهار داشت:در حال حاضر ۲۰ دستگاه اتوبوس در ناوگان حمل و نقل روزانه حدود ۹ هزار نفر مسافر جابه جا می‌کنند.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج به اشاره به این که جابه جایی روزانه از ۳۵ هزار نفر مسافر به حدود ۹ هزار نفر کاهش پیدا کرد خاطر نشان کرد:فعالیت اتوبوس‌های درون شهری در سطح شهر سنندج نسبت به ایام قبل از شیوع کرونا تا ۷۰ درصد کاهش پیدا کرد.

جمشید نژاد بیان کرد:بدر راستای ارائه خدمات به رانندگان اتوبوس‌ها  دو مرحله بسته‌های معیشتی به آن ها واگذار شده است.

او هم چنین به پرداخت اعتبار ۵۳۰ میلیون تومانی به رانندگان اشاره کرد و افزود:این مبلغ با عنوان یارانه بلیط مسافر به رانندگی که در ایام کرونا فعالیت داشته اند پرداخت شده است.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری اضافه کرد:مبلغ ۳۱۳ کمک بلاعوض به تمام افراد مشفول به کار در ناوگان حمل و نقل شهر سنندج داده شد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.