رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: ۱۰ دستگاه اتوبوس ناوگان حمل و نقل عمومی در سنندج در راستای کاهش آسیب‌های زیست محیطی، بازسازی و به چرخه حمل و نقل شهری باز گشت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، امیر جمشید نژاد رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج گفت: استفاده شهروندان از ناوگان حمل ونقل وعمومی یکی از راهکار‌های در راستای کاهش ترافیک است.

اوبیان کرد: نوسازی ناوگان حمل ونقل عمومی قطعاً در ترغیب شهروندان جهت تردد در سطح شهر بسیار تاثیر گذار است.

جمشید نژاد گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر امکان خرید اتوبوس‌های جدید برای این سازمان امکان پذیر نسیت بنابراین لزوم بازسازی و نوسازی ناوگان اتوبوس رانی بسیار حائز اهمیت است.

او یادآور شد:در ناوگان حمل و نقل عمومی سنندج تعداد ۱۲۳ دستگاه اتوبوس شامل ۶۸ دستگاه در بخش خصوصی و ۵۵ دستگاه در بخش دولتی مشغول به فعالیت هستند.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج عنوان کرد: در راستای کاهش آسیب‌های زیست محیطی، افزایش بهره وری و استفاده حداکثری از امکانات موجود، ناوگان حمل و نقل عمومی انجام شد.

خاطرنشان کرد: هزینه انجام عملیات تعمیر و بازسازی از محل اعتبارات داخلی سازمان جهت فعالیت مجدد در تمامی خطوط و سرویس دهی تامین شده است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.