شهردار دیواندره گفت: خیابان‌های اصلی و فرعی، اماکن عمومی و پرتردد این شهر همچنین ناوگان تاکسیرانی درون شهری با هدف مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا از سوی اکیپ‌های مخصوص با مواد شوینده و ضدعفونی کننده، گندزدایی شدند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمد محمودی گفت: عملیات گندزدایی و ضدعفونی کردن سرویس‌های بهداشتی، فضا‌های عمومی از جمله خیابان اصلی و فرعی، بازار، پایانه‌ها، دستگاه‌های ورزشی پارک‌ها و بوستان‌ها، معابر و دیگر نقاط پرتردد سطح شهر در طول شبانه روز یک نوبت انجام می‌شود.

او تاکید کرد: اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با ویروس کرونا به محض اطلاع از شیوع آن در استان در شهر دیواندره نیز برابر دستور العمل ابلاغی آغاز شد و شهرداری در این راستا اقدام به سفارش محلول ویژه ضدعفونی برای گندزدایی اماکن عمومی کرد.

شهردار دیواندره یادآور شد: کسبه و بازاریان برای ضد عفونی کردن خیابان‌ها و مغازه‌ها که هر شب از ساعت ۲۴ به بعد انجام می‌شود از تردد و کنار گذاشتن وسایل اضافی در معابر خودداری کنند تا کار ماموران شهرداری به سهولت انجام شود.

محمودی به وجود ۲۵۴ دستگاه تاکسی فعال در خطوط درون شهری اشاره کرد و گفت: هر روز یک بار تاکسی‌ها با حضور مسوول تاکسیرانی با مواد مخصوص ضد عفونی شده تا برای جابجا کردن مسافران مشکل بهداشتی نداشته باشند.

شهردار دیواندره با بیان اینکه برای مقابله با ویروس کرونا تعداد ۲ هزار برگ حاوی نکات بهداشتی در سطح بازار توزیع شده است، اضافه کرد: این عملیات تا کنترل کامل این بیماری ویروسی ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.