سازمان سنجش با هرگونه تحقیق و تفحص نهادهای رسمی کشور نسبت به نحوه برگزاری، آزمون سازی و شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان همکاری می‌کند.

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، سازمان سنجش آموزش  با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرد: سازمان سنجش آموزش کشور با بیش از ۵۳ سال سابقه، مسوولیت سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را به عهده دارد و حاصل تلاش آن ، برقراری عدالت آموزشی و توزیع فرصت های تحصیلی در تمام مقاطع آموزش عالی کشور بوده است.

سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرده است: در سال های اخیر با توجه به رشد روزافزون داوطلبان ورود به دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی، سنجش و اندازه گیری از اهمیت بیشتری برخوردار شده و حساسیت جامعه نیز بیشتر شده است. سازمان سنجش با توجه به مشخص بودن اسناد و مدارک مالی در تمام دوره های مدیریتی، آمادگی کامل خود را با هرگونه تحقیق و تفحص نهادهای رسمی کشور در زمینه آزمون ها، نحوه برگزاری، آزمون سازی و شرکت تعاونی خدمات آموزشی کارکنان سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می کند.

در بخش پایانی اطلاعیه آمده است: این فرصت مغتنمی است تا نمایندگان مجلس و سایر دستگاه های نظارتی با گوشه ای از زحمات در این سازمان از نزدیک آشنا شوند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار