به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به گفته مدیرکل دفتر ارتباطات شرکت ملی پست، در این مقطع زمانی که وارد پیک پنجم کرونا شدیم، با توجه به اینکه مجموعه شرکت ملی پست در گروه یک و سازمانهای خدمترسان قرار دارد، هیچ اختلالی در فعالیت پست ایجاد نمیشود و مردم میتوانند خدمات خود را از این شرکت دریافت کنند. تشدید شیوع ویروس کرونا و ثبت رکوردهای بالا در ابتلا و مرگ و میر ناشی از این ویروس باعث شد تا محدودیتها و تعطیلات کرونایی جدیتر شود.
در این بین، فعالیتها در هر شهر و منطقهای بسته به وضعیت ابتلا و مرگ و میر ناشی از کرونا متوقف یا نیمه متوقف شده، با وجود این گروههای خدمترسان در این مدت به فعالیت خود ادامه میدهند.
در این راستا حسن عمیدی با اشاره به فعالیتهای شرکت ملی پست در شرایط شیوع کرونا در ایران، بیان کرد: از اسفندماه ۹۸ با شیوع ویروس کرونا در کشور، شرکت ملی پست همقدم با دیگر افراد و سازمانهایی که به مردم خدمترسانی کردند، در خط مقدم مبارزه با کرونا بودند، در حالی که مردم در قرنطینه بودند، اقلام و اشیا خود را از طریق شرکت پست ارسال میکردند.
وی ادامه داد: در روزهایی که محدودیتهای کرونایی در کشور اعمال شده، از آنجایی که شرکت پست در گروه یک و سازمانهای خدمترسان قرار دارد، مردم میتوانند در ساعات اداری طبق روال عادی از خدمات شرکت پست استفاده کنند.
در دوران شیوع ویروس کرونا به ویژه تعطیلات دو هفتهای اخیر کسبوکارها، بخش عمدهای از خریدهای مردم بهصورت غیرحضوری و از طریق فروشگاههای اینترنتی انجام میشود. با توجه به اینکه تحویل بخش عمده این بستهها توسط شبکه پستی انجام میشود، شرکت ملی پست با بسیج تمامی امکانات موجود و بهرهگیری از ظرفیتهای بخش خصوصی، تلاش کرده بستهها و امانات مردم را به موقع تحویل دهد.
بیشتر بخوانید
انتهای پیام/