رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: علاوه بر تربیت اجتماعی دانش آموزان باید فکر و خلاقیت دانش آموزان نیز پرورش یابد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان، آیین تجلیل از مربیان نمونه و دانش آموزان پیشتاز شهرستان زرند در سالن اجتماعات مدیریت آموزش و پرورش برگزار شد.

محمود رجبی پور، رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان ضمن تجلیل از عملکرد مطلوب سازمان دانش آموزی این شهرستان، از زحمات و تلاش‌های تک تک مربیان و مسئول سازمان دانش آموزی شهرستان زرند قدردانی کرد.

او گفت:  این سازمان یک تشکیلات بومی با اهدافی عالی، برای رشد و تقویت استعداد‌های دانش آموزان است و مربیان بایستی در راستای اهداف عالیه سازمان یعنی تربیت اجتماعی دانش آموزان قدم بردارند و در کنار آموزش به پرورش فکر و خلاقیت دانش آموزان نیز اهتمام ورزند.

در ادامه حسین کاظمی مدیر آموزش و پرورش شهرستان زرند ، گفت: این سازمان اهدافی نظیر زمینه سازی تعلیم و تربیت اسلامی دانش‌آموزان در ابعاد مختلف فردی و اجتماعی با کسب فضایل اخلاقی و کمالات انسانی بر اساس تعالیم عالیه اسلام ناب محمدی (ص)، ترویج الگو‌ها و اسطوره‌های انقلابی اسلامی و ملی در بین دانش آموزان ،تقویت روحیه تعاون را در دستور کار خود قرار داده است.

 در پایان از مربیان نمونه و دانش آموزان پیشتاز، هیات رئیسه مجلس دانش آموزی و خبرنگاران فعال پانا در شهرستان زرند با اهداء لوح تقدیر و با هدایایی از آنها تجلیل شد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.