منابع عبری زبان اعلام کردند یک هیئت بلند پایه از رژیم صهیونیستی برای دومین بار طی این هفته به پایتخت مصر سفر کرده است تا با هیئت حماس دیدار کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری سما، کانال ۱۱ رژیم صهیونیستی گزارش داد که برای دومین بار متوالی و در کمتر از یک هفته، هیئت امنیتی بزرگ و بلند پایه از این رژیم به ریاست «ریان بلوم»، هماهنگ کننده امور زندانیان و مفقودان  عازم «قاهره»، پایتخت مصر شد تا در باره روند تبادل زندانیان با حماس گفتگو کند.

هیئت‌های صهیونیستی و فلسطینی به دعوت قاهره طی چند روز گذشته به پایتخت مصر رفته‌اند تا در خصوص دستیابی به یک آتش بس طولانی مدت بین گروه های مقاومت غزه و رژیم صهیونیستی و تبادل اسراء گفتگو کنند.

عصر روز سه شنبه نیز هیئتی از طرف جنبش حماس برای بحث در خصوص احتمال دستیابی به توافق اولیه درباره خطوط گسترده معامله تبادل زندانیان وارد قاهره شد.

در هیئت حماس حداقل یک شخصیت نظامی از رهبری گردان‌های عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش حماس وجود دارد که به قاهره رسیده است.

پیشتر شبکه المیادین به نقل از منابع آگاه اعلام کرد مقامات مصر در مذاکره با رژیم صهیونیستی به توافقات اولیه‌ای رسیده‌اند که بازگشت شرایط نوار غزه به شرایط عادی را قبل از ۱۱ ماه میلادی مه تضمین می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار