ائتلاف متجاوز سعودی از رهگیری و انهدام ۳ فروند پهپاد یمنی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از العربیه، ائتلاف متجاوز سعودی دربیانیه‌ای مدعی شد که توانسته با دو پهپاد یمنی که به سوی مناطق جنوبی عربستان ارسال شده بود، مقابله کند.

براساس ادعای این ائتلاف، پدافند هوایی عربستان توانسته دو پهپاد مسلح را که جنبش انصارالله به سوی مناطق جنوبی ارسال کرده بود رهگیری و منهدم کند.

لحظاتی پس از انتشار این خبر، سخنگوی ائتلاف متجاوز سعودی بار دیگر مدعی شد که این ائتلاف توانسته سومین پهپاد یمنی را که بسمت نجران در پرواز بود را رهگیری کند.

ژنرال یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن نیز اعلام کرد ارتش و کمیته‌های مردمی یمن بار دیگر پایگاه هوایی ملک خالد در جنوب غرب عربستان را هدف قرار داده‌اند.

وی گفت: این حملات بامداد روز جمعه با پهپاد قاصف «۲ k» به این پایگاه در «خمیس مشیط» صورت گرفته است. حملات ما پاسخی قانونی و مشروع به خاطر تشدید حملات عربستان و تنگ شدن حلقه محاصره یمن است.

حملات و ارسال پهپاد از سوی یمن به سوی عربستان طی ماه‌های گذشته افزایش چشمگیری داشته است و طبق اعلام ارتش این کشور، حملات به مواضع ائتلاف سعودی تا زمان عقب نشینی و پایان حملات این کشور به یمن ادامه خواهد یافت.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، عربستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار