خطیب جمعه انار گفت:امیدواریم ملت بزرگ ایران امروز با حضور حداکثری و با انتخاب اصلح زمینه را برای آبادانی و رفع مشکلات کشورمان فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری، خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با گرامیداشت سالروز میلاد با سعادت امام هشتم علی بن موسی الرضا (ع)گفت:زندگی آن امام بزرگوار اعم از سخن گفتنش، معاشرت هایش؛ تقوا و پرهیزگاریش؛ عبادت و بندگیش؛ سخاوت و بخشندگی اش؛ صبر و مقاومتش؛ عزت نفس و برخورد‌های تربیتی اش بهترین الگو و سبک زندگی اسلامی برای ما است.

حجت الاسلام منتظری سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی و روز تبلیغ و اطلاع‌رسانی را تبریک گفت و افزود:تبلیغات یک امر مهمی است که می‌شود گفت در راس همه امور دنیا است و حضرت امام خمینی (ره) در این باره فرموده اند توجه داشته باشید که بالاترین چیزی که می‌تواند این انقلاب را به ثمر برساند و به خارج صادر کند تبلیغات است.

او افزود: به همین منظور حضرت امام خمینی در اول تیرماه سال ۱۳۶۰ سازمان تبلیغات اسلامی را تاسیس کرد و به لطف الهی نهاد سازمان تبلیغات اسلامی با هدف اعتلای فرهنگ غنی اسلامی و ترویج معارف قرآنی مشغول فعالیت است.

حجت الاسلام منتظری تصریح کرد: بعد از مدت‌ها انتظار روز ۲۸ خرداد روز سرنوشت ساز انتخابات برای ملت بزرگ ایران فرا رسید ،اگر بخواهیم این "روز چند ساله" به تعبیر رهبر عالی قدرمان به شکل خاطره خوشی در حافظه تاریخی ملت ایران ثبت شود انتخاب درست و صحیح لازم است.

او افزود:امیدواریم ملت بزرگ ایران امروز با حضور حداکثری و با انتخاب رئیس‌جمهور اصلح و نمایندگان شورا‌های اسلامی شهر و روستا زمینه را برای آبادانی و رفع مشکلات کشور عزیزمان فراهم کنند.

خطیب جمعه انار گفت:فردا، ملت ایران بزرگترین برنده انتخابات معرفی خواهند شد و هر کس که پیروز شود موفقیت خود را مرهون خداوند متعال بداند ،آن‌هایی هم که رای نیاوردند؛ خودشان و طرفدارانشان، هرگز احساس شکست و خسارت نکنند و قطعا تلاش‌های آن‌ها در نزد خدا قبول و اجر و پاداشش را دریافت خواهند کرد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.