امام جمعه کوهبنان گفت: حمایت از جبهه مقاومت و ارتباط با کشور‌های دوست در راس برنامه‌های منتخب مردم است، لذا همه باید کمک کنند تا با وحدت زیر چتر ولایت به پیروزی‌برسیم.

نماز جمعه شهر کوهبنان به امامت حجت الاسلام حسن ایزدی در مسجد جامع واقع در محله انصار کوهبنان برگزار شد.

حجت الاسلام حسن ایزدی امام جمعه کوهبنان پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: امام حسین (ع) حاضر شد جانش را در راه خدا فدا کند؛ لذا ما باید با معرفت و بصیرت راه سید و سالار شهیدان را ادامه دهیم. 

امام جمعه کوهبنان افزود: علی رغم تلاش‌های دشمنان، مردم ولایتمدار ایران اسلامی در کنار صندوق‌های رای گسترده و پرشور حاضر شدند و برای چهار سال رئیس قوه مجریه را انتخاب کردند. 

وی ابراز داشت: حمایت از جبهه مقاومت و ارتباط با کشور‌های دوست در راس برنامه‌های منتخب مردم است؛ لذا همه باید کمک کنند تا با وحدت زیر چتر ولایت به پیروزی‌ها برسیم.

خطیب جمعه کوهبنان تصریح کرد: باید از مجریان انتخابات ریاست جمهوری که در امنیت کامل از رای مردم محافظت کردند، تشکر کنیم.

وی با استناد به منویات مقام معظم رهبری در دیدار با اعضای هیئت دولت بیان داشت: ما نعمت بزرگی از دست دادیم، رئیس جمهور شهید شخصیتی بود که به دور از حاشیه اخلاق مداری، مردم مداری، گره گشایی، ولایت مداری و... را در راس برنامه‌های خویش قرار داد. 

حجت الاسلام ایزدی گفت: رئیس جمهور شهید الگویی برای جامعه است، شخصیتی که در ساده زیستی، عبادت و بندگی پیش قدم بود.

وی به آیین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی این شهرستان اشاره کرد و ابراز داشت: سرهنگ اسلامی فرمانده‌ای شجاع، تیزبین و ریز بین بود که جا دارد از خدمات وی تجلیل شود و برای فرمانده جدید آرزوی موفقیت داریم. 

امام جمعه کوهبنان بیان داشت: در آستانه تاسوعا و عاشورای حسینی قرار داریم، لذا جا دارد در برگزاری محافل حقوق دیگران را رعایت کنیم.

وی افزود: مراسم شیر خوارگان حسینی با جمعیت بسیار خوب همراه با کودکان برگزار شد و باید از برگزار کنندگان این مراسم قدردانی کنیم.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.