پیش بینی وزش باد نسبتاً شدید در شرق کرمان

برای امروز در برخی مناطق استان کرمان، به ویژه شرق، وزش باد نسبتاً شدید به همراه گرد و خاک و احتمال وقوع طوفان پیش بینی می‌شود.

حمیده حبیبی، رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه آسمان استان کرمان صاف تا کمی ابری است، گفت: برای امروز در برخی مناطق به ویژه شرق استان، وزش باد نسبتاً شدید به همراه گرد و خاک و احتمال وقوع طوفان پدیده غالب است.

او افزود: شدت وزش باد در شهرستان‌های ریگان، فهرج و زهکلوت بیشتر است.

حبیبی با اعلام اینکه کاهش دید افقی، کاهش کیفیت هوا و افزایش غلظت ریزگرد‌ها در این مناطق دور از انتظار نیست، تصریح کرد: مردم باید از آمدن در فضای باز خودداری کنند و رانندگانی که قصد تردد از مسیر‌های استان کرمان به استان سیستان و بلوچستان را دارند از شرایط جاده‌ها باخبر باشند.

او با اعلام اینکه روند افزایش دما همچنان ادامه دارد، بیان کرد: وزش باد نسبتا شدید تا اواسط هفته در استان پیش بینی می‌شود.

حبیبی گفت: در حالی که مردم شهداد در ۲۴ ساعت گذشته با ۵۰ درجه سانتیگراد، گرم‌ترین روز را در استان پشت سر گذاشته اند، لاله زار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان، حداقل دمای امروز شهر کرمان را ۲۱ درجه سانتیگراد اعلام کرد و گفت: امروز دمای کرمان در گرم‌ترین ساعات به ۴۰ درجه سانتیگراد می‌رسد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار