طی حکمی از سوی حجت الاسلام رئیسی رئیس قوه قضائیه، احسان بهجتی به سمت رئیس دادگستری شهربابک منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، طی حکمی از سوی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، ریاست قوه قضاییه، احسان بهجتی رئیس شعبه سوم دادگاه عمومی شهرستان زرند به سمت رئیس دادگستری شهرستان شهربابک منصوب شد.

در متن این حکم از سوی حجت الاسلام  رئیسی آمده است:

"امیداست با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستمدیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سر لوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی و همراه با سرعت لازم، موفق و موید باشید".

آئین تکریم و معارفه رئیس دادگستری شهرستان شهربابک روز چهارشنبه ۱۹ خردادماه با حضور یدالله موحد، رئیس کل دادگستری استان کرمان و معاونان او، امام جمعه و فرماندار شهرستان شهربابک برگزار خواهد شد.

در این مراسم از خدمات و زحمات رمضان آقامحمدی که به مدت ۴ سال رئیس دادگستری شهرستان شهربابک بود و طی حکمی از سوی ریاست قوه قضاییه به سمت رئیس شعبه ۲۵۹ دادگاه عمومی تهران منصوب شده است، تجلیل به عمل می‌آید.

انتصاب تمامی قضات و روسای حوزه‌های قضایی سراسر کشور، با امضای شخص حجت الاسلام  رئیسی، رئیس قوه قضاییه صورت می‌گیرد.

 بهجتی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۰ آغاز کرده است و تصدی شعب اول دادیاری دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب، دادرس دادگستری شهرستان کهنوج، رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان کهنوج، مستشار دادگاه انقلاب کهنوج، رئیس شعبه ۱۰۱ کیفری ۲ شهرستان زرند و از سال ۱۳۹۹ به عنوان رئیس شعبه سوم دادگاه عمومی شهرستان زرند را در کارنامه خود دارد. 

بهجتی دارای مدرک کارشناسی ارشد فقه و حقوق از دانشگاه امام صادق (ع) است. 

 انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار