رئیس جدید دادگستری قلعه گنج گفت: کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری با استفاده از مشارکت نهاد‌های مردمی از اولویت‌های دادگستری قلعه‌گنج است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، صابر ملایی، رئیس جدید دادگستری قلعه گنج در دیدار با امام جمعه شهرستان قلعه گنج که با حضور قاسمی، دادستان جدید عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج برگزار شد، یکی از اولویت‌های دادگستری این شهرستان در دوره جدید مدیریتی را کاهش ورودی پرونده‌ها به دادگستری  از طریق مشارکت نهاد‌های مردمی عنوان کرد. 

او افزود: هدف اصلی همه ما خدمت به مردم براساس منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) هست که در سند تحول قضایی نیز مورد تاکید قرار گرفته است.

ملائی  با تاکید بر این مطلب که دادگستری قلعه گنج برای نیل به مقصد که همان رضایتمندی عملی و تحقق عدل است، تلاش می‌کند، ادامه داد: به منظور ارتباط بهتر و بیشتر مقامات قضایی با مردم در نظر است در مصلی، مساجد و تکیه‌ها میز خدمت قضایی راه اندازی شود تا مردم بدون واسطه با مسئولان دیدار و مشکلات خود را بیان کنند.

او اولویت‌های خود را تسریع در روند رسیدگی و کاهش ورودی پرونده‌ها از طریق مشارکت نهاد‌های مردمی و همچنین استفاده از ظرفیت مصلحین و ریش سفیدان دانست.

این مقام قضایی از امام جمعه قلعه گنج درخواست کرد تا با حمایت‌های مدبرانه، موجبات تحقق عدالت و گسترش قانون مداری در منطقه را فراهم سازد.

حجت الاسلام احمد نجنو، امام جمعه شهرستان قلعه گنج نیز در این جلسه اظهار امیداوری کرد: با توجه به اهمیت استراتژیک و همچنین گستردگی حوزه قضایی شهرستان قلعه گنج، مقامات قضایی با انجام تدابیر لازم و تعامل با سران طوایف و ریش سفیدان، کاهش جرائم، پیشگیری از وقوع جرائم و کاهش ورودی پرونده‌ها را عملیاتی کنند. 

انتهای پیام/ م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار