رونمایی از گوشی موبایل جدید ریلمی در آینده نزدیک

شرکت ریلمی قرار است به زودی از گوشی موبایل جدید خود رونمایی کند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت gsmarena؛ شرکت ریلمی از جمله شرکت‌های فعال در حوزه فناوری است که تا به امروز توانسته تلفن همراه‌های خوبی را به بازار جهانی عرضه و کاربران زیادی را به واسطه همین دستگاه‌های الکترونیکی جذب خود کند.

در حالی که شرکت Realme در حال آماده سازی برای تولید سری گوشی‌های موبایل هوشمند جدید خود است، یک گوشی جدید ناشناخته در TENAA توسط شرکت ریلمی ظاهر شده که قرار است این شرکت به زودی از آن رونمایی کند تا در دسترس کاربران قرار گیرد.


بیشتر بخوانید


گوشی موبایل جدید شرکت ریلمی چه مشخصاتی دارد؟

این گوشی موبایل جدید شرکت ریلمی یک پنل ۶.۵۵ اینچی FHD + OLED با پشتیبانی HRR در خود دارد، که البته هیچ اشاره‌ای به حداکثر میزان تازه سازی آن توسط کارشناسان حوزه موبایل نشده است. همچنین در این دستگاه هوشمند یک باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز تعبیه شده است که می‌تواند تلفن همراه را تا ساعت‌ها روشن نگه دارد.

رونمایی از گوشی موبایل جدید ریلمی در آینده نزدیک

در حال حاضر مشخصات بیشتری از این گوشی موبایل هوشمند ریلمی منتشر نشده و تنها شماره مدل RMX۳۳۶۶ آن فاش شده است.

آخرین جزئیات از تراشه استفاده شده در گوشی موبایل جدید شرکت ریلمی

البته بهتر است بدانید که طبق اعلام کارشناسان قرار است در این گوشی موبایل هوشمند از تراشه Snapdragon ۷۷۸G یا Snapdragon ۸۷۰ استفاده شود، چراکه انتظار می‌رود دو گوشی Realme با SoC‌های گفته شده به زودی وارد بازار شوند، اما در حال حاضر هنوز اعلام نشده که RMX۳۳۶۶ کدام یک تراشه‌ها را به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار