رونمایی از گوشی موبایل Realme X۷ Max ۵G در ۳۱ می

گوشی موبایل Realme X۷ Max ۵G قرار است به همراه Smart TV ۴K این شرکت وارد بازار جهانی شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت gsmarena؛ قرار بود شرکت Realme در 4 می از گوشی موبایل هوشمند مدل X۷ Max ۵G خود در کشور هند رونمایی کند، اما به دلیل موج دوم شیوع گسترده ویروس covid-۱۹ در این کشور رونمایی از این تلفن همراه هوشمند ریلمی به تعویق افتاد و در حال حاضر به دلیل بهبود پیدا کردن اوضاع کرونا در هند، Realme تصمیم گرفته است که X۷ Max ۵G را در تاریخ ۳۱ می در این کشور معرفی کند.

آخرین جزئیات از گوشی موبایل جدید شرکت ریلمی

Realme مقداری از طراحی و مشخصات X۷ Max ۵G خود را مانند Dimensity ۱۲۰۰ SoC، صفحه نمایش ۱۲۰Hz FullHD + Super AMOLED، شارژ ۵۰ وات و تنظیم دوربین سه گانه در پشت که شامل واحد‌های ماکرو ۶۴ مگاپیکسلی اولیه، ۸ مگاپیکسلی و ۲ مگاپیکسلی می‌شود، منتشر کرده است.

این گوشی موبایل هوشمند شرکت ریلمی ۸.۴ میلی متر ضخامت، ۱۷۹ گرم وزن و سه گزینه رنگی دارد. همچنین یک صفحه نمایش ۶.۴۳ اینچی، دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی، خواننده اثر انگشت در صفحه، NFC، بلندگو‌های استریو و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر نیز از دیگر مشخصات گوشی موبایل جدید ریلمی است.

رونمایی از گوشی موبایل Realme X7 Max 5G در 31 مه

Smart TV 4K ریلمی چه زمانی رونمایی می‌شود؟


بیشتر بخوانید


در کنار گوشی موبایل جدید X۷ Max ۵G Realme، تلویزیون هوشمند جدید ۴K این شرکت نیز در اندازه صفحه نمایش ۴۳ "و ۵۰"، با پشتیبانی از Dolby Cinema و همراه با دستیار صوتی، معرفی خواهد شد. البته شرکت Realme هنوز اطلاعات زیادی در مورد Smart TV ۴K خود ارائه نکرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار