اطلاعات منتشر شده از شرکت سامسونگ خبر از وجود پردازنده Snapdragon ۷۵۰ G SoC در این گوشی می‌دهند.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gsmarena؛ سامسونگ از جمله شرکت‌های معروف کره‌ای واقع در سئول و مالک چندین شرکت تابعه و زیرمجموعه در صنایع مختلف است که برای نمونه می‌توان به سامسونگ الکترونیک، سامسونگ لایف، سامسونگ فایر، صنایع سنگین سامسونگ، سامسونگ تکوین، سامسونگ موتورز و سامسونگ سی‌اندتی اشاره داشت.

گروه سامسونگ در سال ۱۹۳۸ توسط لی بیونگ-چول، به‌عنوان یک شرکت بازرگانی تاسیس شد و در طول ۳ دهه نخست، فعالیت‌های خود را در حوزه‌های ارائه خدمات مالی و بیمه، مبادلات اوراق بهادار و خرده‌فروشی توسعه داده و در اواخر دهه ۱۹۶۰ وارد صنعت الکترونیک شد.

شرکت سامسونگ تاثیر بسزایی در توسعه اقتصادی، سیاسی، رسانه‌ای و فرهنگی کره جنوبی دارد و شرکت‌های تابعه آن حدود یک پنجم از کل صادرات کره جنوبی را تولید می‌کنند و در سال ۲۰۱۳ درآمد سامسونگ معادل ۱۷٪ از تولید ناخالص داخلی (GDP) کره جنوبی بود.


بیشتر بخوانید


سامسونگ در چند سال اخیر توانسته بهتر از گذشته بازار را در دست خود بگیرد و در حال حاضر قرار است گوشی موبایل جدید سری f۵۲ خود را به بازار عرضه کند.

گوشی موبایل جدید سامسونگ چه مشخصاتی دارد؟

شرکت سامسونگ در ماه فوریه گوشی موبایل هوشمند گلکسی F ۶۲ خود را معرفی کرد و در حال حاضر با معرفی گلکسی F ۵۲، ۵ G سری f خود را گسترش و توسعه داده است. گوشی موبایل Samsung Galaxy F ۵۲، ۵ G یک صفحه نمایش ۶.۶ اینچی FullHD + TFT و ۱۲۰ هرتزی دارد و از دیگر مشخصات آن می‌توان به دوربین عکاسی سلفی ۱۶ مگاپیکسلی اشاره داشت که از کیفیت بالایی برخوردار است.

عرضه گوشی موبایل سامسونگ Galaxy F۵۲،۵G با Snapdragon ۷۵۰G در آینده نردیک

سامسونگ گلکسی F۵۲ ،۵ G دارای پردازنده Snapdragon ۷۵۰ G SoC با ۸ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی است و از یک حافظه جانبی microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی برخوردار است و تا ۱ ترابایت فضا نیز می‌تواند پشتیبانی کند و کاربران استفاده کنند.

عرضه گوشی موبایل سامسونگ Galaxy F۵۲،۵G با Snapdragon ۷۵۰G در آینده نردیک

گوشی موبایل هوشمند جدید سامسونگ اندروید ۱۱ با One UI ۳.۱ دارد و دیگر ویژگی‌های Galaxy F ۵۲، ۵ G داراری سنسور اثر انگشت کناری، جک هدفون ۳.۵ میلی متری، پورت USB-C و باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ وات است. Samsung Galaxy F52 5 G قرار است با قیمت پیش فروش ۹۹۹۹ CNY (۳۱۰ دلار / ۲۵۵ یورو) در چین با دو گزینه رنگی - سفید و مشکی در دسترس کاربران قرار گیرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار