تبلیغات کاغذی رنگ باخت/ قول ایجاد اشتغال بانوی داوطلب به بانوان/قومیت‌گرایی در شهر ۷۲ملت

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان،انتخابات شورای شهر نماد بارزی از مردمسالاری دینی است که خروجی این انتخابات نقش بارزی در سیاستگذاری شهری ایفا می‌کند.

شوراهای شهر برآمده از انتخاب و اراده مردم هستند و در سطح محلی، حکمرانی مطلوب و مناسب را در سطح شهری موظف هستند پیاده‌سازی کنند.

در ادامه اخبار منتشر شده در مراکز را در خصوص انتخابات شورای شهر و روستا  می خوانید.

هراس کادر درمان از تجمعات انتخاباتی / هشدار دادستان آمل

قاسم اویس معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با ابراز نگرانی از تجمعات انتخاباتی گفت: متاسفانه تجمعات انتخاباتی شورا‌ها این روز‌ها در خانه‌ها و فضا‌های سربسته برگزار می‌شود و می‌تواند محلی برای شیوع ویروس کرونا باشد.

نبودن محدودیت مکانی برای تاسیس دفاتر ستاد/ نا امید شدن دشمن با مشارکت حداکثری

 امام جمعه شهر سنخواست در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهر از مردم خواست بامشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو دشمن را از نفوذ درمنطقه نا امید کنند.

 انتخابات شورا

از رعایت نشدن دستورالعمل‌های بهداشتی تا معرفی مسئول ستاد حجت الاسلام رئیسی

شکرالله سلمان‌زاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:برخی دورهمی‌های نامزدهای انتخابات شوراهای شهر و روستا در منطقه جنوب غرب خوزستان با نفرات زیاد و در مکان‌های بسته گزارش شده که باعث نگرانی‌ زیاد پرسنل درمان خط مقدم مقابله با کرونا شده است.

تبلیغات کاغذی رنگ باخت /بازار گرم تبلیغات انتخابات در فضای مجازی

محمدعلی شاه حسینی دبیر ستاد انتخابات استان یزد  گفت: تبلیغات در فضای مجازی نیز تابع قانون تبلیغات انتخابات است و کمیته حقوقی ستاد انتخابات، تخلفات انتخاباتی داوطلبان را در این فضا رصد می‌کند.

او افزود: در صورت بروز تخلف، تذکر لازم به داوطلبان و هواداران آنها داده می‌شود اما در صورت تکرار، به مراجع قضائی معرفی می‌شوند.

 تبلیغات انتخاباتی

از مشخص شدن تعداد شعب اخذ رأی در بیرجند تا قول ایجاد اشتغال بانوی داوطلب به بانوان

طبق شنیده ها، یکی از بانوان داوطلب حضور در انتخابات شورای اسلامی در فردوس به زنان این شهرستان قول ایجاد اشتغال داده است و بر رعایت حق و حقوق آنها تأکید کرده است.

 شنیده های انتخاباتی

 

از مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تا تقویت اهمیت انتخابات در بین دانشجویان

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام با بیان اینکه امروز دشمنان در فضای مجازی و حقیقی با تمام توان تلاش می‌کنند که مردم ما پای صندوق رای حاضر نشوند گفت:شرایط امروز کشور ما و مدیریت در نظام جمهوری اسلامی آزمونی برای مردم و مسئولان است.

رای گیری برای تعیین لیست نامزد‌های نهایی شوراها

انتخابات لیست شورای شهر ۱۴۰۰ مجمع نیرو‌های انقلاب اصفهان صبح جمعه ۱۴ خرداد ساعت ۹ الی ۱۰ صبح در محل مسجد امام علی علیه‌السلام خیابان هارونیه انجام می‌شود، ساعت رای‌گیری تمدید نمی‌شود.

 ثبت نام ۸۸۴ نفر در انتخابات شورای اسلامی اردبیل/ مشارکت بیش از ۸ هزار نفر عوامل اجرایی

رئیس ستاد انتخابات استان اردبیل از ثبت نام ۸۸۴ نفر برای رقابت در انتخابات شورای اسلامی شهر‌های استان اردبیل خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد تنها ۳۸ نفر رد صلاحیت شده‌اند و نتیجه نهایی اعتراض به بررسی صلاحیت این افراد نیز در روز ۱۵ خردادماه اعلام می‌شود.

قومیت‌گرایی در شهر ۷۲ملت

یکی از آفت های انتخاباتی شورای شهر کرج، نامزدهایی هستند که خودشان را نماینده اقوام مختلف معرفی می کنند و این مسئله باعث شده است شانس حضور افراد شایسته‌ در شورای شهر به دلیل این که ارتباطات طایفه‌ای و قومی کم‌رنگی دارند، کمتر شود.

بوشهری‌ها از داوطلبان شوراها می‌خواهند وعده غیرقابل اجرا ندهند

مردم از داوطلبان شوراهای شهر و روستا می‌خواهند وعده‌ای که قابل عمل نیست ندهند و در حد اختیارات شورا برنامه و طرح بدهند.

آنان می‌گویند گوش مردم از وعده‌ها پر است و باید به وعده عمل کرد.

انتخابات

 

مردم آماده شرکت در انتخابات هستند/مشارکت حداکثری در انتخابات، کلید حل مشکلات است

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.

فعالیت‌های انتخاباتی را به فضای مجازی ببریم

رضا نجاتی رئیس ستاد انتخابات خوزستان گفت: بعد از اتمام روز پانزدهم خرداد ماه کاملا پرونده بررسی شکایت‌های داوطلبان شورای شهر که رد شده بودند، بسته می‌شودو این نیز توافقی است که بین ستاد انتخابات کشور و هیات نظارت مرکزی صورت گرفته است.

از نقش بازرسین در جهت سلامت انتخابات تا بستر سازی صدا و سیما برای مشارکت حداکثری

نادر فخری فرماندار سمنان در جلسه بازرسین و سربازرسین انتخابات گفت: دوره‌های آموزشی برای بازرسین بر نحوه عملکرد اجرای انتخابات به منظور آموزش و آشنایی بیشتر از صندوق‌های الکترونیکی و دستگاه‌های احراز هویت برگزار شده است.

او افزود: به منظور توانمندی و تسلط عوامل اجرایی و بازرسین انتخابات از فرآیند انتخابات و نحوه برگزاری انتخابات، جلسات متعدد آموزشی از ۴ خرداد با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حال برگزاری است.

شوراهای شهر وظیفه مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند

محسن اکبری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان با تاکید بر اینکه مطالبه شفافیت و پاسخگویی منتخبین انتخابات یک وظیفه شرعی و دینی است، گفت: شورا‌های شهر وظیفه مهمی را در مدیریت شهری برعهده دارند از همین رو مطالبه شفافیت از آن‌ها موجب توسعه شهر‌ها می‌شود.

تمام الکترونیکی بودن انتخابات شورای شهر کرمانشاه/حل مشکلات مردم رویکرد‌های پوپولیستی نمی خواهد

فضل‌الله رنجبر فرماندار کرمانشاه گفت : برای برگزاری انتخابات تمام الکترونیکی شورای شهر کرمانشاه، باید با کمک رسانه‌ها، مردم را با فرآیند و نحوه رای‌دهی آشنا کنیم.

او گفت : به این منظور قرار است کلیپ‌های آموزشی توسط وزارت کشور تهیه شود که انتظار داریم رسانه‌ها این کلیپ‌ها را منتشر و به آموزش مردم بپردازند.

از هشدار دادگستری گلستان به نامزد‌های شورا‌های اسلامی شهر و روستا تا شنیده‌های انتخاباتی

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با نامزد‌های انتخاباتی شورای شهر و طرفدارانشان که برای کسب رای، وحدت استان را خدشه دار کنند، برخورد می‌کنیم.

واکسینه شدن اعضای شعب انتخاباتی قزوین/مشارکت حداکثری در انتخابات

فرماندار شهرستان قزوین گفت: برای حفظ سلامت دست اندرکاران و عوامل اجرایی برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ در این شهرستان به همه عوامل اجرایی در ستاد و شعب انتخاباتی واکسن کرونا تزریق می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: اعضا از هفته آینده طبق نوبت دهی و اطلاع رسانی آن می‌توانند تا قبل از برگزاری انتخابات برای تزریق آن اقدام کنند.

از تبلیغات مجازی تا مناظره شورای شهری ها

بصیری ،رییس ستاد انتخابات استان کرمان با اشاره به اینکه به دلیل شیوع کرونا، تعداد شعب اخذ رای در استان افزایش یافته، گفت: تلاش می‌شود شعب در فضای باز فعالیت داشته باشند و در جنوب به دلیل گرمای هوا مشکل داریم که سعی بر این است سالن با فضای وسیع و تهویه مناسب تامین شود.

 انتخابات مجازی

 

نقش رسانه‌ها در ایجاد شور انتخابات بین مردم

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری مهاباد اظهار کرد: رسانه‌ها می‌توانند با افزایش سطح آگاهی مردم، انگیزه آن‌ها را برای حضور در پای صندوق‌های اخذ رای و گرم کردن تنور انتخابات افزایش دهند.

سلیمان پاکزاد اضافه کرد: مهاباد یکی از شهر‌های مهم و از قطب‌های مهم رسانه‌ای آذربایجان غربی به شمار می‌رود که باید از پتانسیل‌های آن بخوبی در راستای ایجاد شور انتخاباتی در جامعه استفاده کرد.

از تاکید علمای اهل سنت خراسان رضوی بر شرکت در انتخابات۱۴۰۰ تا انتخاب اصلح بدون تعصبات مذهبی

مولوی غلام نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد در خصوص اهمیت برگزاری چنین گردهمایی‌هایی گفت: در اینگونه مراسمات نخبگان و علمای دین دور هم جمع می‌شود و در رابطه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اندیشه ورزی می‌کنند.

او افزود: رای دادن یک تکلیف شرعی و ملی است و مردم باید در سرنوشت خودشان شرکت کنند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.