مهم‌ترین اخبار ۲۴ ساعت گذشته درخصوص انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا در استان چهارمحال و بختیاری را در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، تا برگزاری انتخابات مهم و سرنوشت ساز ۲۸ خرداد زمان کوتاهی باقیمانده است.

مردم استان چهارمحال و بختیاری حضور حداکثری و پرشور در انتخابات ۲۸ خرداد را عزت و اقتدارآفرین و مشارکت حداکثری را سبب خنثی شدن راهبرد‌های دشمن و معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران می‌دانند.


بیشتر بخوانید


دشمنان نظام اسلامی از مدت‌ها قبل برای دلسرد کردن مردم برنامه‌ریزی ویژه‌ای کرده و این روز‌ها که به انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم مردم چهارمحال و بختیاری بر فعالیت‌های خود افزوده‌اند.

مردم آماده شرکت در انتخابات هستند

حجت‌الاسلام والمسلمین نکونام نماینده، ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: انتخابات هم به لطف الهی خوب دارد پیش می‌رود و مردم الحمدلله آماده هستند و فضای انتخابات ما خوب است و این گزارش امیدوار کننده‌ای است و همه الحمدلله آمده هستند و دارند تلاش می‌کنند، از این جهت هم به حول و وقوه الهی امید بخش است.

انتخاب اصلح مشکلات کنونی کشور را رفع می‌کند

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری رئیس مجمع نمایندگان چهارمحال و بختیاری و نماینده بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به در پیش بودن اتخابات ۱۴۰۰ اظهار داشت: ایران اکنون حرف نخست در خاورمیانه را می‌زند و مشارکت حداکثری در انتخابات، قدرت کشور در خاورمیانه و حتی سطح جهان را افزایش می‌دهد.

او افزود: عامل بروز بیشتر مشکلات درون کشور است و ربطی به اعمال تحریم‌ها علیه کشور ندارد.

جعفری اضافه کرد: انتخاب اصلح و روی کار آمدن یک دولت انقلابی و جهادی می‌تواند مشکلات کنونی کشور را رفع کند.

او ادامه داد: امروز جریان مقاومت در فلسطین در برابر رژیم صهیونیستی ایستاده است و رژیم اشغالگر قدس حتی زودتر از ۲۵ سال آینده، از بین برود.

جعفری گفت: امروز به‌دنبال ناامنی‌هایی در رژیم صهیونیستی، مهاجرت‌های معکوس از اسرائیل به مناطق امن‌تر آغاز شده است.

او افزود: مسئولان به‌صورت شبانه‌روزی تلاش و طرح‌های مهم را به سمت و سوی تامین اعتبارات با هدف تسریع در تکمیل و بهره‌برداری هدایت کنند.

مشارکت حداکثری در انتخابات، کلید حل مشکلات است

احمد راستینه نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ گفت: تنها راه عبور از مشکلات کنونی کشور و نشان دادن قدرت و توان ایران به دنیا، حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی است.

او تاکید کرد: کشور در شرایط کنونی به یک دولت جوان انقلابی نیاز دارد و حضور پُر شور و حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، نشان از تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی دارد.

راستینه افزود: ملت ایران در آستانه یک رویداد بزرگ تصمیم‌گیری در انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی قرار گرفته است و در روز‌های باقی‌مانده تا انتخابات ۱۴۰۰ مردم با تصمیم‌گیری درست برای انتخاب فرد اصلح، ولایت‌مداری خود را به جهانیان نشان می‌دهند.

او با اشاره به لزوم توجه به زیرساخت‌های فرهنگی در جامعه گفت: فرهنگ به‌عنوان زیربنای توسعه، باید در برنامه‌ها و حوزه‌ها مختلف مورد توجه جدی باشد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.