آخرین خبرهای انتخابات شوراها در خراسان رضوی را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، گردهمایی روحانیون، ائمه جمعه و جماعات اهل سنت خراسان رضوی در شهرستان مرزی و تلفیقی تایباد برگزار شد.

مولوی غلام نبی توکلی امام جمعه اهل سنت تایباد در خصوص اهمیت برگزاری چنین گردهمایی‌هایی گفت: در اینگونه مراسمات نخبگان و علمای دین دور هم جمع می‌شود و در رابطه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات اندیشه ورزی می‌کنند.

او افزود: رای دادن یک تکلیف شرعی و ملی است و مردم باید در سرنوشت خودشان شرکت کنند.

فرد منتخب در جهت رفع مشکلات بکوشد

مولوی قربان حیدری مدرس حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد نیز گفت: خداوند به مومنان امر می‌کند که امانت رای را به کسانی که اهل دین هستند، بسپارید.

او افزود: خداوند برای فرد منتخب حکم می‌کند که عدل و انصاف را رعایت کند و در جهت رفع مشکلات جامعه به خصوص دهک‌های پایین بکوشد.


بیشتربخوانید



مدرس حوزه علمیه مظهرالتوحید تایباد ادامه داد: ان شاءالله که همه مردم در در روز انتخابات مشارکت زیاد و خوبی را داشته باشند.

حضور، خنثی کننده توطئه‌ها

مولوی عبدالواحد علیبایی مدرس حوزه علمیه انوارالعلوم تایباد در حاشیه گردهمایی به خبرنگاران گفت: حضور مردم در پای صندوق‌های رای تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را خنثی می‌کند و همچنین مایه دلگرمی برای فرد منتخب است تا بتواند به مشکلات رسیدگی کند.

او افزود: منتخبی که مردم او را برگزینند، باید کسی باشد که قادر به حل مشکلات باشد، دغدغه‌ها را برطرف کند و به وعده هایش پایبند باشد.

مدرس حوزه علمیه انوارالعلوم تایباد ادامه داد: مردم هم باید با احساس تکلیف بر سر صندوق‌های رای حاضر شوند و هر فردی که تشخیص می‌دهند که صلاحیت دارد، انتخاب کنند.

بیانیه جمعی از جوانان انقلابی تربت جام

علاج مشکلات کشور این است که جوانان پای کار بیایند و ما در گام دوم انقلاب بایستی حرکت کشور را بر دوش جوانان قرار دهیم (مقام معظم رهبری)

جوانان انقلابی شهرستان طبق دستور مقام معظم رهبری سالهاست در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، جهادی، سیاسی  به صورت همه جانبه در میدان حضور داشته تا مدیون خون شهدا نباشند و در چهار ماه گذشته نیز فعالیت سیاسی را شروع و به نتایج خوبی رسیده بودند تا بتوانند در انتخاب اصلح نیز به همه اقشار جامعه کمک نمایند، ولی بعد از سخنرانی‌های متعدد حجت الاسلام و المسلمین معتمدی فر امام جمعه محترم و نماینده، ولی فقیه در شهرستان و بیانیه مجمع پیروان ولایت در خصوص عدم شکل گیری ائتلاف‌های مذهبی بدین وسیله ضمن دعوت همه جانبه و پر شور در مسیر اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی در پای صندوق‌های رای و عهد و پیمان مجدد با شهدا عزیز و گرانقدر، اعلام میدارد هیچ گونه لیست ائتلافی نداشته و آرزو مندیم مردم آگاه و با بصیرت شهرستان بر اساس ملاک‌های اصلح از دید مقام معظم رهبری افرادی را برگزینند تا باعث پیشرفت و آبادانی شهر محروم تربت جام شود.

انتهای پیام//ز.ق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.