رییس جمهوریخواه پیشین مجلس نمایندگان آمریکا با انتقاد از روش رییس جمهور پیشین، از هم حزبی های خود خواست از پایبندی به افکار ترامپ دست بردارند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از نیویورک تایمز، پل رایان، رییس جمهوریخواه سابق مجلس نمایندگان آمریکا و از رهبران ارشد سابق در کنگره آمریکا ضمن انتقاد از افکار و روش عملکرد دونالد ترامپ در زمان ریاست جمهوری خود و پس از آن اعلام کرد: اصرار به پیروی از روش ترامپ می‌تواند حزب جمهوریخواه را با مشکلات جدی مواجه کند.

پل رایان که در کالیفرنیا سخنرانی می‌کرد گفت: تقلید کور و پوپولیستی از ترامپ می‌تواند حزب جمهوریخواه را با مشکلات زیادی روبرو کند. این یک واقعیت غیرقابل انکار است.

رایان بدون اشاره مستقیم به حوادث و آشوب‌های انتخاباتی در آمریکا و حمله به کنگره اظهار کرد: پایان راه ریاست جمهوری ترامپ در تاریخ ما به عنوان یک حادثه شرم آور و وحشتناک ثبت شد.

وی ادامه داد: امیدوارم در آینده طرفداران حزب جمهوریخواه آگاهانه‌تر در انتخابات شرکت کنند و به صرف تبلیغات و نمایش‌های تبلیغاتی به فرد خاصی رای ندهند.

این سخنان رییس سابق مجلس نمایندگان آمریکا واکنش های متفاوتی را در بین هواداران حزب جمهوری خواه در پی داشت. نظرسنجی های صورت گرفته نشان می دهد علی رغم شکست ترامپ در انتخابات سال گذشته میلادی، هنوز هم بیش از نیمی از هواداران حزب جمهوریخواه وی را پیروز واقعی انتخابات می دانند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار