حقیقی گفت: همه باید برای تقویت ارکان انتخابات تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان با اشاره به نزدیک شدن روز‌های تبلیغات نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا گفت: انتظار داریم همه به ویژه نخبگان جامعه به صحنه بیایند و اهمیت انتخابات را به خوبی تبیین کنند.


او از مدیران خواست در این روز‌ها اولویتشان فقط انجام مسئولیت محوله سازمانی باشد و تأکید کرد: هیچ مدیری حق تبلیغ له یا علیه نامزدی را ندارد و اگر این امر صورت گیرد تخلف بوده و برخورد قانونی با فرد متخلف خواهد شد.


حقیقی افزود: اگر مدیر یا کارمند مجموعه دولتی قصد مشارکت در تبلیغات و فعالیت در ستاد انتخابات نامزدی را دارد در چهارچوب قانون باید عمل کند و طبق قانون باید در این ایام از مرخصی استفاده کنند.


استاندار زنجان تقویت ارکان انتخابات را یاد آور شد و ادامه داد: همه باید برای سلامت، افزایش مشارکت، ایجاد رقابت و تأمین امنیت اتخابات تلاش کنیم و بزرگترین وظیفه همه ما عمل به قانون است.

حقیقی برگزاری باشکوه انتخابات را عاملی برای تقویت وحدت ملی دانست و از همه اقشار جامعه احزاب و گروه‌ها خواست تا تمام توان خود را برای برگزاری انتخابات پرشور بکار ببندند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.