حقیقی گفت: پارسال به لحاظ مالی و بودجه سال بسیار سختی بود، اما علاوه بر اعتبارات اختصاص یافته ۶۴۰ میلیارد تومان دیگر پول به استان زنجان تزریق شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان زنجان گفت: برای امسال ۴۲۶ میلیارد تومان اعتبارات هزینه‌ای  و ۹۵۶ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی ابلاغ شده است که در زمینه اعتبارات هزینه‌ای دستگاه‌ها باید با برنامه ریزی هزینه کنند.


او با بیان اینکه پارسال ۳۰۹ میلیارد تومان اعتبارات تملک دارایی به استان زنجان اختصاص داده شد، افزود: علاوه بر این میزان ۶۴۰ میلیارد تومان اعتبار از سوی سازمان برنامه و بودجه در سفر نوبخت و وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به استان زنجان اختصاص یافت.


استاندار زنجان به اهمیت اجرای طرح آمایش سرزمین اشاره کرد و گفت: آمایش سرزمین در چند دوره چکش کاری شده و امروز به جمع بندی رسیده است و باید بر نحوه اجرای آن نظارت دقیق شود ودر دل آن به منظومه روستایی نیز توجه ویژه باید شود.


او تحقق بیانات رهبر انقلاب در سال جدید را مستلزم تهیه نقشه راه و برنامه ریزی برای از بین بردن محدودیت‌ها و مانع زدایی‌ها دانست و تأکید کرد: باید زمان بیشتر و دقت لازم را برای این امور صرف کرد.


استاندار زنجان از مدیران خواست تا امسال تمام تلاش خود را برای جذب اعتبارات ملی برای دستگاه های ذیربط بکار گیرند.

 

انتهای پیام/م

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.