همزمان با سالروز آزاد سازی خرمشهر؛

مرکز تجمیعی مشاوره ای سپاه به بهره برداری رسید

به مناسبت سالروز فتح خرمشهرمرکز تجمیعی مشاوره‌ای سپاه ثارالله و بخش دندانپزشکی اطفال، ولی عصر در کرمان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، به مناسبت سوم خرداد، سالروز فتح خرمشهر، امروز افتتاح مراکز تجمیعی مشاوره سپاه ثارالله و بخش دندانپزشکی اطفال درمانگاه دندانپزشکی حضرت، ولی عصر (عجل الله تعالی) وابسته به مؤسسه خدمات درمانی بسیجیان استان کرمان انجام شد.

سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان این افتتاحیه‌ها را از ضرورت‌های جدی و کار ارزشمندی دانست و از خدمات دهندگان در این مراکز قدردانی کرد.

او با متذکر شدن این نکته که نگاه ما به حوزه‌های درمانی، نگاه بنگاه اقتصادی نیست بلکه خدمت رسانی است و در این باره نگاه سیاسی و اقتصادی نداشته بلکه نگاه انسانی و انقلابی و حیات آرام برای مردم داریم؛ افزود: فضای بخش دندانپزشکی اطفال باید به گونه‌ای زیباسازی و طراحی شود که باعث سرگرمی آنان باشد، زیرا کار کردن روی دندان اطفال کار دشواری است و اگر فضاسازی مناسب باشد کودک سرگرم شده و راحت‌تر تن به درمان می‌دهد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به نیازمندی شدید مناطق جنوب و شرق استان به دریافت خدمات دندانپزشکی بیان داشت: این مسئله به ویژه برای دختران آنجا باید در اولویت باشد و خدمات زیباسازی نیز ارائه شود.

اوافزود: یکی از موضوعات ما که بر اساس منویات رهبری در سپاه و بسیج مستصعفین نهادینه شده خدمات درمانی به نیرو‌های مسلح و ایثارگران و اقشار مختلف است که خدمات آن از ۵ تا ۳۰ درصد و گاه ۵۰ درصد تخفیف دارد.

سردار معروفی با اشاره به اینکه درمانگاه حضرت، ولی عصر کرمان متعلق به بنیاد تعاون و از مراکز فعال استان است که ۱۵ یونیت با تخصص‌های مختلف در آن فعالیت می‌کند؛ ادامه داد: در زمینه تخصصی دندانپزشکی اطفال به شدت مشکل داریم.

اومرکز تخصصی دندانپزشکی اطفال را با پزشکان و امکانات قابل قبول، کمک حال سیستم درمانی استان دانست و تأکید کرد: توصیه کردیم از اولویت‌های ما در دندانپزشکی برای دخترانی است که بضاعت مالی خوبی ندارند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه امروز مراکز مشاوره‌ای سپاه اعم از شمیم و ... تجمیع و افتتاح می‌شود؛ مشاوره را یکی از نیاز‌های جدی جامعه دانست و گفت: مشاوره از دستورات صریح قرآن و سیره اهل بیت و کمک بزرگی برای حیات طیبه انسان است.

او با تأکید بر اهمیت مشاوره دادن از دیدگاه اسلام نه بر اساس مبانی غرب، افزود: امروز هم در مشاوره گیرندگان و هم مشاوره دهندگان دچار مشکل هستیم مشاوره دهندگان ما کپی غرب و بانگاه به بیرون مشاوره می‌دهند در غرب آستانه تحمل مهم نیست در دین اسلام آستانه تحمل هست اول را می‌زند.

سردار معروفی بیان داشت: در مرکز مشاوره سپاه و بسیج متخصصان متعهد و دلسوز و با همه تخصص‌ها و نیاز‌ها دیده شده و نیازسنجی جامعه برای ما مهم است.

اوگفت: مشاوره برای عموم و با تخفیف ویژه است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار