در قالب رزمایش احسان و همدلی صورت گرفت:

آغاز توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی بین نیازمندان کرمانی

توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال با شعار "همت جوانانه، کمک مؤمنانه بین نیازمندان کرمانی آغاز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، آیین توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان کرمانی با حضور نژادفصیحی دبیر فدراسیون ورزش روستایی و بازی‌های بومی و محلی، معاونان اداره کل ورزش و جوانان، تربیت بدنی سپاه ثارالله استان کرمان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، سرپرست و اعضای هیئت اسکواش و انجمن آوای فرشتگان و جمعی از ورزشکاران کرمانی در محل سالن اسکواش مرسانا واقع در مجموعه امام علی (ع) کرمان آغاز شد.

آغاز توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان کرمانی

محبوبه نژادزمانی سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان در این مراسم گفت: سازمان‌های مردم نهاد، بازوان پرتوان مردمی هستند که در مواقع بحران در کنار دولت‌ها بدون هیچ گرایش سیاسی و بی ادعا و بی چشم داشت به جامعه کمک کرده اند و از آلام مردم کاسته اند.

او افزود: در حقیقت سمن ها، نظام پنهان ارتقای سلامت جامعه هستند که سازمان‌هایی داوطلب و مستقل از دولت به شمار می‌روند و در عین غیر انتفاعی بودن، بدون هیچ نگرش سیاسی و ادعایی در مواقع بحران به افراد جامعه کمک می‌کنند و به نوعی صدای مردم نامیده می‌شود.

آغاز توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان کرمانی

نژادزمانی تصریح کرد: سمن‌ها نماد واسط بین مردم هستند و با این مشارکت مردمی، یکی از که از بازو‌های اصلی ارتقاء سلامت، کاهش فقر و بی‌عدالتی جامعه محسوب می‌شوند.

سرپرست معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان بیان کرد: طی سال گذشته و از زمان شیوع کرونا، سمن‌های جوانان بیش از ۲۵ هزار پک بهداشتی و ۲۰ هزار بسته معیشتی را در سطح استان توزیع کرده اند.

آغاز توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان کرمانی

نژادزمانی گفت: سازمان‌های مردم نهاد علاوه بر بحران کرونا در حوادثی، چون سیل و زلزله به ویژه زلزله کرمانشاه حضور فعال داشته اند.

او به اقدامات انجام شده به همت موسسه آوای فرشتگان کرمان اشاره کرد و افزود: این سازمان مردم نهاد یکی از سمن‌های موفق کرمان است که توانسته بار‌ها بسته‌های معیشتی متفاوتی را با همکاری ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و خیران توزیع کند که همین جا از عوامل آن قدردانی می‌کنم.

آغاز توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان کرمانی

ایلاقی سرپرست هیئت اسکواش استان و مدیرعامل انجمن آوای فرشتگان نیز با اشاره آغاز توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان کرمانی گفت: این بسته‌ها شامل برنج، عدس، لوبیا، روغن، رب گوجه فرنگی و ... است که به همت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، پایگاه بسیج اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، انجمن آوای فرشتگان و هیئت اسکواش استان کرمان صورت گرفته است.

آغاز توزیع ۱۵۰ بسته معیشتی به ارزش ۱۵۰ میلیون ریال بین نیازمندان کرمانیانتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار