سردار معروفی گفت: به مناسبت عید فطر،۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیارد تومان از سوی سپاه ثارالله بین نیازمندان در استان کرمان توزیع می شود.

 

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم توزیع سومین مرحله کمک‌های مومنانه به مناسبت عید سعید فطر گفت: در مرحله اول که نیمه شعبان صورت گرفت، ۳۰ هزار بسته معیشتی و در مرحله دوم، همزمان با نیمه اول ماه رمضان و تولد امام حسن مجتبی (ع)،  ۷۵ هزار بسته معیشتی توزیع شد. 

او افزود: به مناسبت عید سعید فطر نیز، ۲۰ هزار بسته معیشتی به ارزش ۷ میلیارد تومان، یک میلیون و ۴۸۲ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۲۲ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان و همچنین ۵ هزار و ۷۹۲ بسته گوشت قرمز به ارزش ۸۶۸ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان توزیع خواهد شد. 

سردار معروفی تصریح کرد: کل خدمات اجتماعی در عید سعید فطر، ۳۰ میلیارد و ۳۷۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که از طرف مجموعه قرارگاه، خیران و همه افرادی که مشارکت داشتند، صورت می گیرد و با شناسایی افراد به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.

 او بیان داشت: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در همه عرصه‌ها ورود پیدا کرده است و مردم استان کرمان، شاهد حضور و حرکت‌های جهادی و مومنانه این قرارگاه به صورت ویژه در عرصه اشتغال خرد، ساخت مسکن مددجویان، کمک‌های معیشتی و تهیه جهیزیه برای نیازمندان خواهند بود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به اینکه این قرارگاه با همه وجود در اجرای خدمات اجتماعی خود نگاه سیاسی، قومی ندارد، گفت: تا زمانی که مردم استان کرمان احساس نیاز داشته باشند در کنار مردم خواهیم بود و خدمات رسانی با همین فرآیند برای حل مشکلات مردم ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار