فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر گفت:از ابتدای ماه مبارک رمضان ۵۰۰بسته معیشتی بین نیازمندان رابری توزیع شده است.

سرهنگ خواجه حسنی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، با اشاره به اینکه ۵۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شده است، گفت:ارزش این تعداد بسته ۲۲۵ میلیون تومان بوده است.

او افزود:این بسته‌ها شامل ماکارونی، رب گوجه فرنگی، روغن، حبوبات، سویا و لبنیات بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر اظهار کرد: این بسته‌ها با کمک های مردمی، خیران، بنیاد مستضعفین، آستان قدس رضوی، بنیاد علوی و سپاه شهرستان رابر تامین شده است.

سرهنگ خواجه حسنی بیان داشت:همچنین طی این مدت ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم به ارزش ۹۰ میلیون تومان بین نیازمندان توزیع شده است.

موفقیت طرح شهید سلیمانی در کنترل کرونا

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان رابر در ادامه با اشاره به اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی با همکاری بسیج و وزارت بهداشت، گفت: این طرح برای کمک به قطع زنجیره انتقال بیماری نیز در این شهرستان در حال اجرا است.

سرهنگ خواجه حسنی افزود: این طرح با همکاری خوب مردم توانسته در کنترل کرونا نقش اثرگذاری ایفا کند و از ابتدای ایام نوروز همچنان شهرستان در وضعیت زرد قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه۳۵ تیم رهگیری به همراه ۳۳ اکیپ در شهرستان به همراه یک بهورز، پرستار و دو نفر از بسیجیان برای شناسایی بیماران کرونایی بسیج شده اند، گفت: در طرح حاج قاسم تیم‌های مراقبتی با حضور محله به محله اقدام به شناسایی خانواده‌های دارای بیمار کرونایی کرده اند.

سرهنگ خواجه حسنی بیان کرد: بیماران کرونایی بعد از شناسایی به پایگاه‌های شهرستان رابر معرفی می‌شوند و پس از قرنطینه بسته‌های معیشتی به خانواده‌های آنان داده می‌شود که برای تهیه نیازهایشان در بین مردم ورود پیدا نکنند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار