فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

سفارش «حاج قاسم» به مردم کرمان؛ درکنار ولایت بمانید

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: «حاج قاسم» به مردم کرمان سفارش کردند که در کنار ولایت بمانند و ما باید این وصیت را عملیاتی کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، سردار حسین معروفی، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در مراسم رونمایی از یادبود سردار دل‌ها در روستای قنات ملک رابر محل تولد سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: مکتب حاج قاسم، مکتبی عاشورایی و بن بست شکن است که ما باید این مکتب را در انتخابات شورا و ریاست جمهوری سرلوحه کار قرار دهیم؛ چرا که برای کشور کارساز است.

او با گرامیداشت سالروز پیروزی بزرگ جبهه اسلام و آزادی خرمشهر افزود: این ایام نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است و آنچنان تحولی در جمهوری اسلامی ایران به وجود آورد که رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) هم این فتح بزرگ و آزادی را به عنایت و توفیق الهی نسبت دادند که کسی مغرور نشود و همه کارگری و سربازی کنند.

سردار معروفی تصریح کرد: دلیل ناموفق بودن جنگ در سال اول، نگاهی بود که بر سیستم اجرایی کشور حاکم بود و در فرماندهی کل قوای ما که رییس جمهور، علاوه بر رییس جمهور بودن، فرمانده کل قوای نیز بود، یک لیبرال بود و تفکر یک لیبرال با این نگاه که زمین را بدهید و زمان را بگیرد، در خرمشهر کمک نکرد.

او بیان داشت: بچه‌های بسیج، سپاه، مردمی و ارتش، ۳۴روز ماندند تا آنجا را حفظ کنند، با این نگاه خرمشهر ما بعد آن مقاومت جانانه که در تاریخ ثبت شده که در چند مورد در ادوار تاریخ خرمشهر را از دست داده بودیم، در آنجا سقوط کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان به دوران ریاست جمهوری بنی صدر اشاره کرد و گفت: با تفکر پوسیده لیبرال غربی که آن زمان بر جامعه حاکم بود، ما چه نتیجه‌ای گرفتیم و این صحبت‌های جناحی حزبی و گروهی نیست؛ بلکه حرف‌های اصیلی است که ما در انقلاب اسلامی لطمه خودیم؛ اما چه اتفاقی افتاد؟ زمانی که حضرت امام (ره) فرماندهی کل قوا را از این انسان بی خرد گرفت و مجلس شورای اسلامی با کار انقلابی، به نداشتن کفایت سیاسی او رای داد، امام وی را از ریاست جمهوری عزل کرد و وی از ایران فرار کرد و رفت.

سردار معروفی افزود: پس از آن می‌بینیم یک تفکر انقلابی بر حاکمیت اسلام و جمهوری اسلامی ایران به نام «شهید رجایی» حاکم شد، تفکر انقلابی یعنی کسی که به فرمان امامش گردن نهد و سپر بلای ملت خود شود، در حقیقت چنین فردی انقلابی است.

او تصریح کرد: کسی که مدعی انقلابی گری باشد و از کنار ناملایمات مردم به سادگی عبور کند، انقلابی نیست، حالا در هر جایگاهی که می‌خواهد قرار بگیرد.

سردار معروفی بیان داشت: وقتی تفکر امام که بنیانگذار و صاحب این انقلاب الهی و امام زمان است، حاکم می‌شود چه حرکتی در جنگ به وجود می‌آید، در فرماندهی سپاه پاسداران، فرماندهی عملیات ارتش و نیروی زمینی ارتش، شهید صیاد شیرازی به پیشنهاد حضرت آقا (امام خمینی) منصوب می‌شود و تشکیل قرارگاه درجبهه در ده ماه تحت امر امام، ۴عملیات بزرگ انجام شد که در یکسال دستاورد نداشتیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: دستاورد‌ها و موفقیت‌های بزرگ حاج قاسم در عملیات‌های مختلفی که تیپ ثارالله را تشکیل داد، بر کسی پوشیده نیست.

سردار معروفی افزود: این شهید والامقام در کنار شهید کاظمی، اقتدار بزرگی در تیپ ثارالله به وجود آورد و در حقیقت، برگ زرین ثارالله، حاج قاسم ماست.

او تصریح کرد: راه برون رفت در تمام مشکلات ما، تفکر شهید حاج قاسم سلیمانی است.

سردار معروفی بیان داشت: امروز باید دید دشمن از چه کسی تعریف می‌کند که امام فرمودند دشمن از فکر و شخصی تعریف کرد آن دشمن است.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: حاج قاسم، مرد بزرگ جهان، همیشه به مردم کرمان سفارش کردند که درکنار ولایت باقی بمانند که ما باید این سفارش را سرلوحه همه امور قرار دهیم و وصیت حاج قاسم را عملیاتی کنیم.

سردار معروفی به بزرگترین رخداد سیاسی کشور اشاره کرد و افزود: امروز دشمن می‌گوید، مردم پای صندوق رای نیایند و یا اعلام می‌کند، مردم خسته شده اند و عملیات روانی انجام می‌دهد؛ اما امام ما و ولایت می‌گوید مردم باید پای صندوق بیایند تا مشروعیت سیاسی و بازدارندگی کشور را بالا ببرند.

او در بخش دیگری از سخنانش از مسئولان خواست: شهر رابر که شهر حاج قاسم است باید درشکل و ورودی آن تغییر کند؛ چرا که حاج قاسم، انقلاب و اسلام را زنده نگه داشته است و رابر یک نماد است و از کرمان مهم‌تر است.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار