استاندار کرمان:

بسیج سازندگی اجرای طرح های دولتی را به عهده می گیرد

زینی وند گفت: هیچ محدودیتی در واگذاری طرح‌های دستگاه‌های دولتی به بسیج سازندگی با نظارت دستگاه‌ها وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، اولین جلسه کارگروه سازمان بسیج سازندگی استان ۲۶ اردیبهشت ماه به ریاست استاندار کرمان و با حضور سردار معروفی فرمانه سپاه ثارالله، معاونان عمرانی و اقتصادی استاندار، سرهنگ جلالی رئیس سازمان بسیج سازندگی استان و جمعی از مدیران کل در محل سالن شهید مرتضوی استانداری کرمان برگزار شد.

علی زینی‌وند استاندار کرمان در این جلسه به نقش محوری بسیج سازندگی طی یک سال گذشته در زمینه تنظیم بازار، مقابله با کرونا، ساماندهی سوخت و حمل و نقل اشاره کرد و گفت: از توان ساختار کارگروه بسیج سازندگی که در بالاترین سطح مقامات استانی تشکل می‌شود و از ظرفیت بودجه، توانمندی و تجربه بسیج، کار‌های جهادی در راستای محرومیت‌زدایی، ایجاد اشتغال، توانمندسازی و ... باید بهره گرفت.

استاندار کرمان به پروژه‌های قابل واگذاری در استان اشاره کرد و افزود: هیچ محدودیتی در واگذاری طرح‌های دستگاه‌های دولتی به بسیج سازندگی با نظارت کامل دستگاه‌ها وجود ندارد.

 زینی‌وند به فعالیت‌های بنیاد مستضعفان، ستاد اجرایی فرمان امام و کمیته امداد در حوزه اشتغالزایی اشاره کرد و افزود: در نشستی که با رئیس بنیاد مستضعفان داشتیم، اعلام کردند که بدون محدودیت به ما کمک خواهند کرد.

او ابراز داشت: در حوزه اشتغال روستایی و اعتبارات این زمینه، با توجه به عملکرد کمیته امداد و بسیج سازندگی، اولویت را به مشاغلی که به همت آن‌ها اجرایی می‌شوند خواهیم داد.

استاندار کرمان گفت: تمرکز جدی استان در مشاغل خرد باید باشد، ضمن اینکه ساماندهی حاشیه‌نشینی نیز اولویت است.

 سردار حسین معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان، هم گفت:پارسال بیش از ۴ هزار و ۷۰۰ طرح عمرانی با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان در استان کرمان اجرا شده است.

او، اشتغال و کارآفرینی، اجرای پروژه‌های عمرانی، کمک مومنانه، اهدای جهیزیه، آزادی زندانیان غیرعمد و محرومیت‌زدایی را از اولویت برنامه‌های سپاه و بسیج برشمرد.

سیدمصطفی آیت‌اللهی‌موسوی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کرمان به تامین اعتبار برای ساماندهی گلزار‌های شهدای زیر مجموعه بنیاد شهید و امور ایثارگران خبر داد.

او از توافق با کمیته امداد برای ساخت سرویس‌های بهداشتی و لوله‌کشی گاز منازل مددجویان تحت پوشش خبرداد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار